Germania aduce modificări la legea salariului minim (MiLog)

legea salariului minim

Când Germania are interes, totul se poate și se rezolvă. Cam asta lasă să se înțeleagă ultima decizie luată de executivul german în privința salariul minim din transporturi.

Guvernul german a decis să renunțe parțial la obligațiile pe care le au companiile de transport străine în a demonstra ca respecta legea salariului minim din transport în Germania (legea Milog), în anume condiții pe care trebuie să le demonstreze.

Scutirea de raportare privind compania, conducătorul auto și transportul este permisă numai în cazul în care există oricare dintre următoarele condiții: conducătorul auto are un salariu mediu lunar de peste 2.958 de euro brut, sau are un salariu lunar mai mic de 2.958 euro brut dar în ultimele douăsprezece luni cuantumul salariului a fost mai mare de 2.000 de euro pe lună brut, sau conducătorul auto este o rudă apropiată a angajatorului (de exemplu soț/soție, copil sau părinte). În toate cazurile, în camion trebuie să existe o documentație în limba germană care atestă una dintre aceste trei condiții, care trebuie să fie prezentate autorităților germane în cazul inspecțiilor rutiere.

Germania aduce modificări la legea salariului minim (MiLog)

Reacția Uniunii Internaționale a Transporturilor Rutiere (IRU) n-a întârziat să apară la anunțarea acestor modificări. IRU arată că nu există certitudine cu privire la modul de evaluare al salariului minim, în special privind calculul bonusărilor, ca parte integrată din salariu. De exemplu, autoritățile germane susțin că acestea pot fi luat în considerare în calculul salariului minim pentru rambursarea cheltuielilor.

Dacă companiile de transport străine nu au documente pentru cel puțin una dintre condițiile stabilite mai sus, atunci, acestea trebuie să pună în aplicare procedura standard de înregistrare și raportare de deplasare din legea MiLog.

 

Follow #infotrucker