
Serviciile intermodale Girteka între Suedia și Germania sunt disponibile șapte zile pe săptămână, oferind flexibilitate deplină și capacitate sporită.
Începând din decembrie 2023, Girteka și-a extins serviciile intermodale de transport de mărfuri de la Nassjo/Katrineholm, în Suedia, la Duisburg, în Germania.
Deși cifrele specifice vor depinde de diverși factori, cum ar fi capacitatea de încărcare, se așteaptă ca această inițiativă să ducă la o scădere tangibilă a emisiilor de CO2 pe tonă-km, permițând astfel clienților să aibă un lanț de aprovizionare decarbonizat.
“Clienții noștri se află în centrul acestei extinderi. Nu numai că pot beneficia de emisii mai mici, dar eficiența sporită înseamnă, de asemenea, livrări mai rapide și mai multă fiabilitate. Iar cu posibilitățile extinse de flotă și capacitate, putem răspunde chiar și celor mai provocatoare nevoi din partea clienților”, declară Adele Lasionytė, șefa unității de afaceri la Girteka.
VEZI ȘI: Stellantis vrea să reintre în logistica automotive
“Acest parteneriat simbolizează ceea ce se poate realiza atunci când companiile își aliniază strategiile cu obiective globale mai largi. Este un câștig pentru toată lumea, de la clienți, trecând prin comunități și până la părțile interesate axate pe sustenabilitate”, spune Gert Jan Meijer, de la Samskip.
Conexiunea feroviară elimină opririle sau întârzierile inutile în transport, permițând un program de expediere mai previzibil și mai fiabil. Utilizarea căilor ferate înseamnă, de asemenea, trasee mai scurte pentru șoferii de camioane, îmbunătățind nu numai eficiența combustibilului, ci și condițiile de muncă pentru aceștia.
Lider în transport intermodal frigorific
De la introducerea serviciilor intermodale în urmă cu șase ani, Girteka a devenit cel mai mare transportator frigorific prin transport intermodal din Europa. Numai în 2021, Grupul a economisit peste 14,4 milioane de kg de emisii de CO2, iar în 2022, a fost deja de peste 16,7 milioane de kg. Acest lucru reprezintă o creștere de 16% a economiilor de CO2 de la an la an. În plus, serviciile acoperă peste 16 milioane de km în întreaga UE, implicând peste 16.100 de remorci complet încărcate pe șinele de cale ferată.