Girteka Logistics testează camioanele IVECO Stralis NP 460 cu gaz natural lichefiat (LNG)

Girteka Logistics testează camioanele IVECO Stralis NP 460 cu gaz natural lichefiat (LNG)
Girteka Logistics a decis că este momentul să investească în tehnologiile moderne, motiv pentru care a demarat un program în care testează camioanele IVECO Stralis NP 460 cu gaz natural lichefiat (LNG).

Cu o flotă de 5.600 de camioane, Girteka Logistics trebuie să îmbunătățească valorile de CO2, iar acest lucru îl poate face prin intermediul noilor camioane echipate cu diferite forme de propulsie alternativă.

Girteka Logistics testează camioanele IVECO Stralis NP 460 cu gaz natural lichefiat (LNG)

Cu toate acestea, distanțele lungi pe care le au de parcurs șoferii din cadrul Girteka Logistics, i-au determinat pe oficialii companiei să recurgă la una dintre cele mai simple, dar eficiente metode pentru îmbunătățirea mediului.

În urmă cu câteva luni, Girteka Logistics a demarat o serie de teste cu camioanele IVECO Stralis NP 460 cu gaz natural lichefiat (LNG).

„Am demarat testele cu camioanele echipate cu sistem cu gaz natural lichefiat în 2018. Încă de atunci știam că acestea sunt mai eficiente atât pentru afacerea noastră, cât și pentru mediu”, spun reprezentații Girteka Logistics.

Lituanienii au verificat consumul de carburant și autonomia maximă pe care o ating utilizând camioanele cu motoare diesel și cu cele cu gaz natural lichefiat, concluzia fiind favorabilă celor din urmă.

VEZI ȘI: Aplicația care avertizează șoferii în cazul în care un alt participant la trafic circulă pe contrasens

„Am avut șoferi care cu un plin de LNG au reușit să parcurgă chiar și 1.500 de kilometri”, au mai declarat reprezentanții Girteka Logistics.

Testele s-au desfășurat în Olanda și în Franța, acestea fiind regiunile cele mai dezvoltate în ceea ce privește rețeaua de stații de încărcare cu LNG.

Camioanele alimentate cu gaz natural oferă o eficiență de combustibil mai mare cu 15% față de cele cu motoare diesel, iar acestea emit cu până la 99% mai puține pulberi în suspensie și cu până la 70% mai puține emisii de oxid de azot (NOx) decât nivelurile impuse de normele Euro VI actuale.

Follow #infotrucker