Goodyear intră în cel de-al X-lea an de curse de camioane în Europa

Goodyear sărbătorește o decadă de când este furnizor de anvelope pentru Campionatul European de Curse de Camion FIA, în chiar prima cursă a sezonului ce se va desfășura la Misano în Italia pe 24 mai. Încă o dată, Goodyear va furniza anvelopele pentru cursă în dimensiunea 315/70R22.5 către toate echipele înscrise în cele 9 curse ale competiției.

Anvelopele de curse de camion dezvoltate de Goodyear sunt singurele anvelope aprobate de Federația Internațională de Automobilism (FIA) pentru Campionatul European de Curse de Camion, FIA fiind organismul care se ocupă direct de gestionarea acestei competiții. Un camion de curse are o greutate de cel puțin 5.500 de kilograme și rulează cu o viteză de până la 160 km/h, ceea ce înseamnă că anvelopele joacă aici un rol crucial.

Goodyear intră în cel de-al X-lea an de curse de camioane în Europa

Goodyear intră în cel de-al X-lea an de curse de camioane în Europa

Anvelopele de competiție pentru camioane de la Goodyear au fost special dezvoltate și construite pentru a oferi cea mai bună performanță posibilă în aceste circumstanțe extreme. Acestea vor fi puse la dispoziția tuturor echipelor înscrise împreună cu sprijinul și suportul logistic oferit de Truck Race Organisation (TRO) care organizează conform FIA, etapă de etapă, Campionatul European de Curse de Camion.

Suntem încântați să sărbătorim cea de-a zecea noastră aniversare în calitate de furnizori de anvelope de camion pentru Campionatul European de Curse de Camion. Este o platformă extraordinară pentru noi de a demonstea calitatea extraodinară a anvelopelor noastre în condiții extreme și de a arăta cum inovațiile dezvoltate pentru curse, precum tehnologia RFID, ne-au condus la noi tehnologii pe care le-am setat ca standarde în materie de anvelope de camion”, a spus Boris Stevanovic, Marketing Director Commercial Tires, Goodyear Dunlop EMEA. Anvelopele pentru curse de camion pe care Goodyear le-a pregătit pentru acest sezon nu numai că oferă un înalt nivel al performanței echipelor participante, dar și respectă toate normele ECE R117 pentru anvelope de camion care prevăd un anumit nivel al rezistenței la rulare și al nivelului de zgomot exterior.

Detaliile privind piloții care vor lua startul în sezonul 2014 mai trebuie încă să fie confirmate, dar în principiu există deja o imagine destul de clară asupra faptului că acest sezon promite o nouă cursă pe muchie de cuțit, cu o luptă la vârf foarte strânsă. Aceasta a devenit deja o normă pentru ultimele două sezoane de curse, cu titlul adjudecat în ultima cursă. Pentru a face predicțiile chiar și mai dificile, producătorii de vehicule au adus modificări camioanelor lor, ceea ce face ca mașina cea mai rapidă să fie greu de intuit și prevăzut.

Etape din acest an ale Campionatului European de Curse de Camion FIA 2014 sunt:

  • 24 – 25 mai – Misano Adriatico – Italia
  • 7 – 8 iunie – Navarra – Spania
  • 21 – 22 iunie – Nogaro – Franța
  • 4 – 6 iulie – Red Bull Ring – Austria
  • 18 – 20 iulie – Nürburgring – Germania
  • 30 – 31 august – Most – Republica Cehă
  • 20 – 21 septembrie – Zolder – Belgia
  • 4 – 5 octombrie – Jarama – Spania
  • 11 – 12 octombrie – Le Mans – Franța

Goodyear intră în cel de-al X-lea an de curse de camioane în Europa

Follow #infotrucker