Goodyear SUPER FUELMAX lansate oficial în cadrul IAA 2016

Goodyear SUPER FUELMAX lansate oficial în cadrul IAA 2016

Anvelopele prototip Goodyear SUPER FUELMAX dezvoltate pentru axa de direcție și cea de tracțiune, ambele un rating A conform etichetei UE au fost lansate oficial în cadrul IAA 2016.

Acestea sunt o dezvoltare ulterioară a gamei de succes cu rezistență scăzută la rulare Goodyear FUELMAX. În cadrul standului său, Goodyear a expus anvelopa SUPER FUELMAX S pentru axa directoare, în dimensiunea 385/55R22.5, și anvelopa SUPER FUELMAX D pentru axa de tracțiune, în dimensiunea 315/70R22.5.

În plus față de ratingul A la rezistență la rulare, conform etichetei europene pentru anvelope, anvelopa pentru axa de tracțiune se califică pentru certificarea specifică anvelopelor de iarnă și poartă însemnele  muntelui cu trei piscuri și fulgul de nea (3PMSF).

Goodyear SUPER FUELMAX lansate oficial în cadrul IAA 2016

Anvelopele concept super eficiente din punct de vedere al consumului de carburant demonstrează angajamentul asumat de Goodyear pentru a dezvolta produse inovative care să reducă Costul Total de Proprietate (TCO) și Utilizare pentru flote, grație consumului de carburant mai scăzut – unul din factorii importanți de cost pentru operatorii de flote.

Atât compusul benzii de rulare al anvelopei pentru axa de direcție, cât și cel al anvelopei pentru axa de tracțiune, prezintă o nouă formulă pe bază de siliciu, dezvoltată special. Grație unei combinații de procesare a materialului și de conservare, siliciul este amestecat cu rețeua de polimeri într-o manieră care reduce mai departe rezistența la rulare, în timp ce este asigurată și o durată de viață mai lungă a anvelopei.

VEZI ȘI: Gama proprie EUROPART în centrul atenției la IAA 2016

Designul benzii de rulare al anvelopei SUPER FUELMAX S pentru axa de direcție prezintă tehnologia testată și de încredere IntelliMax Groove Technology. Aceasta limitează alunecarea, în special în viraje, grație canelurilor în formă de picătură de ploaie ascunse, care se închid atunci când se rostogolesc de-a lungul petei de contact. Nervurile vin unele în ajutorul celorlalte în timpul mișcării, dând astfel o mai mare duritate benzii de rulare.

Blocurile benzii de rulare ale anvelopei SUPER FUELMAX D destinate axei de tracțiune au fost redesenate, iar duritatea blocurilor a fost îmbunătățită. În combinație cu compusul benzii de rulare cu o rezistență la rulare scăzută, designul per ansamblu al anvelopei este semnificativ îmbunătățit din punct de vedere al eficienței consumului de carburant comparativ cu anvelopa FUELMAX D. Dezvoltarea sa ulterioară a scăzut și mai mult rezistența la rulare, oferind o performanță echilibrată în materie de alte criterii importante.

Tehnologia IntelliMax Rib a fost introdusă între nervurile centrale și intermediare pentru a da o duritate mai mare benzii de rulare pentru un nivel mai bun al rezistenței la rulare, pentru un kilometraj mai bun și pentru o uzură uniformă, grație elementelor inter-blocante.

Goodyear a fost primul producător de anvelope care a adus pe piață o anvelopă de camion cu rating A la rezistența la rulare conform etichetei UE pentru eficiența anvelopelor. Aceasta a fost anvelopa pentru remorci 385/55R22.5 LHT. Acum Goodyear oferă anvelopa Goodyear FUELMAX T în dimensiunile 385/55R22.5 și 435/50R19.5, care este o anvelopă cu rating A din punct de vedere al eficienței consumului de carburant, destinată remorcilor.

Odată cu anvelopele prototip SUPER FUELMAX pentru axele de direcție și tracțiune, clienții Goodyear pot beneficia de o combinație de anvelope cu ranting A conform etichetei UE pentru rezistența la rulare atât pentru puntea de direcție, cât și pentru puntea de tracțiune și pentru remorcă.

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker