Anvelope

Goodyear Ultra Grip Max T primă echipare pentru Krone

Krone a devenit primul producător de remorci și semiremorci care oferă ca echipare originală anvelope de iarnă Goodyear Ultra Grip Max T.

Recunoscutul producător a aprobat anvelopele Goodyear Ultra Grip Max T în dimensiunile 385/65R22.5 și 385/55R22.5 pentru remorcile destinate operațiunilor desfășurate în condiții severe de iarnă.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Noua gamă de anvelope de iarnă pentru camioane, Goodyear Ultra Grip Max T, oferă o aderență pe zăpadă cu până la 40% mai mare chiar și atunci când anvelopa este pe jumătate uzată, precum și un kilometraj cu până la 15% mai mare.

Anvelopa pentru axa de direcție, Ultra Grip Max S, și cea pentru axa de tracțiune, Ultra Grip Max D, sunt dedicate sezonului de iarnă și sunt marcate cu simbolul oficial al anvelopelor de iarnă — muntele cu trei piscuri și fulgul de nea (3PMSF) — alături de inscripția M+S.

Chiar și atunci când sunt 50% uzate, aceste anvelope continuă să respecte cerințele pentru certificarea 3PMSF. Cu aceste caracteristici, noua gamă de anvelope de iarnă pentru vehicule comerciale de la Goodyear asigură mobilitatea camioanelor și oferă liniștea necesară atât șoferilor, cât și operatorilor de flote.

Anvelopa pentru trailer, Goodyear Ultra Grip Max T, a fost dezvoltată special pentru condiții extreme de iarnă, având atât marcajul 3PMSF, cât și inscripția M+S. Specificațiile complete pentru anvelopele montate de Krone sunt 385/65R22.5 160 K 158 L și 385/55R22.5 160 K 158 L.

Testele comparative realizate de Goodyear, în perioada octombrie 2013 – iulie 2014, la Centrul pentru Inovare din Luxemburg (GICL), pe dimensiunea 315/80R22.5, arată că noua anvelopă Goodyear Ultra Grip Max D oferă o aderență pe zăpadă cu până la 40% mai mare comparativ cu modelul precedent, Goodyear Ultra Grip WTD.

De asemenea, calculele efectuate de GICL evidențiază un potențial de kilometraj cu până la 15% mai ridicat în cazul anvelopelor pentru puntea de tracțiune Ultra Grip Max D, față de modelul WTD. În practică, aceste performanțe pot varia în funcție de condițiile de drum și de vreme, de dimensiunea anvelopelor, de presiunea aerului din acestea și de nivelul de întreținere al vehiculului.

Din aceeași categorie...

Back to top button