Companii de transportTop News

Gruber Logistics a achiziționat 80 de remorci noi de la Kögel

Gruber Logistics a achiziționat 80 de remorci noi de la Kögel, din care 60 de unități Cargo Coil Rail pentru transport intermodal și 20 de unități Mega din generația NOVUM pentru transport de volum.

Furnizorul de servicii de logistică și transport Gruber Logistics ia în serios responsabilitatea socială și ecologică. Conform propriei sale înțelegeri, aceasta include îngrijirea în mod egal a oamenilor și a mediului.

Gruber Logistics a achiziționat 80 de remorci noi de la Kögel

Pe lângă cele 500 de autotractoare Euro VI – din care aproximativ 100 sunt propulsate cu bio-LNG – compania deține și un parc de peste 1.000 de remorci. Multe dintre acestea sunt echipate pentru a fi utilizate în transportul intermodal, pe care Gruber Logistics îl consideră de bază pentru distribuția de mărfuri într-un mod ecologic.

Gruber Logistics organizează deja 20% din toate încărcăturile în mod intermodal. Însă, compania și-a propus să ajungă la o cotă de 40% în următorii doi ani.

„Nu putem realiza acest lucru decât cu echipamentul de transport adecvat”, spune Stefan Knapp, șeful flotei internaționale.

Astfel, remorca Cargo Coil Rail, care combină economia și ecologia, va juca un rol extrem de important pentru compania cu sediul în Ora lângă Bolzano (Tirolul de Sud) de a-și atinge obiectivele ambițioase de durabilitate.

„Intermodalitatea face parte din strategia noastră ecologică, împreună cu utilizarea combustibililor alternativi. Combinația dintre acestea obține rezultate excelente!”, spune Martin Neese, membru al consiliului consultativ.

Remorca Kögel Cargo Coil Rail are un nivel ridicat de personalizare, echipamente standard extinse și o greutate proprie redusă. Vehiculul este, de asemenea, potrivit pentru transportul de încărcături grele – datorită echipamentului pentru transportul bobinelor de oțel. Greutățile de încărcare de până la 30 de tone pot fi aplicate la 1,5 metri.

Pentru transportul de bobine de oțel cu diametrul între 900 și 2.100 milimetri, Gruber folosește un jgheab cu o lungime de 7.200 milimetri. Opțional este disponibilă și o versiune cu jgheab cu lungimea de 9.000 de milimetri.

VEZI ȘI: Portugalia interzice șoferilor să încarce și descarce marfa

De asemenea, Gruber Logistics a cumpărat și 20 de unități Kögel Mega din generația NOVUM. În ciuda unei înălțimi interioare de doar trei metri, înălțimea totală a remorcii este de patru metri, cu o înălțime a cuplei de 910 milimetri.

Pentru a optimiza înălțimea, specialiștii Kögel au optat pentru o combinație inteligentă de anvelope și o reducere a înălțimii gâtului de la 90 la 55 milimetri – păstrând în același timp stabilitatea remorcii.

Sarcinile utile mari sunt garantate de greutatea proprie de la 6.4 tone.

De asemenea, operațiunile de încărcarea și descărcarea a cutiilor paletizate stivuite una peste alta este ușoară datorită sistemului mecanic-hidraulic de ridicare a acoperișului – acesta fiind echipare standard.

„În calitate de administratori de flote, este sarcina noastră să oferim clienților noștri cele mai avansate soluții de transport. Remorcile, precum cele fabricate de Kögel, îndeplinesc această cerință”, explică Stefan Knapp.

Din aceeași categorie...

Back to top button