Guvernul federal trebuie să prezinte soluții pentru crearea de noi locuri de parcare

Guvernul federal trebuie să prezinte soluții pentru crearea de noi locuri de parcare

Miniștri transporturilor din fiecare land al Germaniei pun presiune pe guvern să găsească soluții pentru crearea de noi locuri de parcare pentru camioane pe autostrăzile din Germania.

Cu ocazia întâlnirii miniștrilor transporturilor celor 16 landuri din Germania, de săptămâna trecută, s-a solicitat oficial ca guvernul federal să prezinte planurile și progonozele pentru 2030 în ceea ce privește soluțiile pentru rezolvarea unor probleme acute de siguranță rutieră, pe listă fiind crearea de noi locuri de parcare pentru camioane.

La această întălnire s-a solicitat ca dezvoltarea locurilor de parcare existente, precum și crearea unor noi să devină o prioritate, iar una dintre soluțiile propuse a fost inclusiv atragerea unor companii private care să construiască noi locuri de parcare în regim propriu.

S-a solicitat de asemenea ca Biroul federal pentru transportul de mǎrfuri din Germania (BAG) să dispună de locuri speciale unde să poată efectua controalele fără probleme și care să nu afecteze locurile de parcare pentru camioane existente.

De asemenea, cei 16 miniștri au solicitat crearea unui sistem unitar digital de management al tuturor locurilor de parcare din Germania pentru a face mai ușor găsirea unui loc de parcare. În prezent există astfel de sisteme la nivel regional, dar care ar trebui unite într-o singură aplicație la nivel național.

Guvernul a alocat 400 de milioane de euro pentru construirea de noi locuri de parcare în următorii patru ani, dar cei 16 miniștri au spus că fondurile sunt mult prea mici.

VEZI ȘI: Truck Tower, un concept inovator de parcare pentru camioane (VIDEO)

Tot la această conferință s-a hotărât ca în Germania să fie introdusă obligativitatea echipării camioanelor cu anumite sisteme de asistență, chiar dacă acestea nu sunt obligatorii la nivelul întregii Uniuni Europene.

Sistemele despre care s-a vorbit sunt de reducerea automată a vitezei în condiții de vizibilitate redusă (ploaie, ceață), sistem de control ale gradului de oboseală al șoferului, sistem de asistență la frânare care să nu poată fi dezactivat manual și sistemul de asistență la virarea la dreapta.

Toate propunerile au fost înaintate guvernului federal care trebuie să prezinte soluțiile și deciziile până la finalul acestui an.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.