H.Essers a comandat 210 de semiremorci multimodale Kögel

H.Essers a comandat 210 de semiremorci multimodale Kögel Cargo Rail

Compania H.Essers a lansat recent o comandă pentru achiziția a 210 semiremorci Kögel Cargo Rail cu echipament Ro-Ro.

După Waberer’s, care a achiziționat în luna mai 100 de semiremorci Kögel Cargo Rail, un alt gigant european din domeniul transportului rutier, face o compandă importantă de semiremorci multimodale.

H.Essers, specialistul belgian în distribuția de chimicale, produse farmaceutice, îngrijire personală și bunuri de mare valoare, oferă de asemenea servicii de transport pe calea ferată și apă, cu scopul de a menține emisiile de CO2 la un nivel cât mai jos posibil. Sigur, la acestea se mai adaugă reducerea costurilor de transport și contracararea crizei șoferilor de camion.

Începând de acum, noile semiremorci Kögel Cargo Rail vor contribui și ele la realizarea obiectivelor propuse de belgieni.

Cele 210 semiremorci concepute pentru transportul multimodal au un cadru de șasiu ranforsat. Datorită marginilor de prindere integrate în cadru, a ghearelor de prindere a prelatei și a axelor special concepute, modelul Kögel Cargo Rail poate fi încărcat pe cele mai comune vagoane de cale ferată de tip c, d, e, f, g și h.

Semiremorcile sunt certificate DIN EN 12642 Cod XL și sunt, prin urmare, aprobate pentru transportul cu trenuri rapide la viteze de până la 140 km/h.

De asemenea, datorită echipamentului opțional Ro-Ro, semiremorcile pot călători neînsoțite și cu feribotul.

O gamă largă de echipamente specifice H.Essers
Capacitatea portantă a podelei este proiectată să reziste la sarcini ridicate de până la 8.000 de kilograme. Pentru asigurarea optimă a încărcării, cadrul exterior din oțel perforat VarioFix este echipat cu 13 perechi de inele de fixare, fiecare inel având o sarcină de 2.000 kg.

VEZI ȘI: Pregătirea profesională ar trebui extinsă și la șoferii de dube

Pentru a proteja interiorul peretelui frontal împotriva deteriorării, acesta a fost produs din tablă de oțel zincat, cu o grosime de 2 milimetri și o înălțime de 1.250 milimetri.

O placă de oțel cu o grosime de 5 milimetri și înălțime de 500 de milimetri, conținută și de podea, oferă o armătură suplimentară peretelui frontal.

Pentru o protecție sporită la impact, partea din spate a vehiculului este echipată cu bară de protecție antiîmpănare din oțel armat.

În ceea ce privește protecția suplimentară împotriva furtului sau de îmbarcare frauduloasă a călătorilor clandestini, prelatele de pe această semiremorcă conțin plasă din oțel rezistentă la vandalism.

Echipamentele speciale suplimentare includ sistem integral de lumini cu tehnologie LED și cabluri pentru prelata cu două suporturi și multe altele.

Follow #infotrucker

Comentarii Facebook

Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *