Heinrich Gustke a achiziționat 30 de camioane IVECO S-Way Natural Power

Heinrich Gustke a achiziționat 30 de camioane IVECO S-Way Natural Power
IVECO, un promotor al tehnologiei cu gaz natural, a livrat 30 de camioane S-Way Natural Power companiei Heinrich Gustke GmbH și va inaugura o nouă stație de alimentare în Ulm.

IVECO promovează în continuarea tehnologia cu gaz natural, ca fiind cea mai bună alternativă, din punct de vedere ecologic și economic, și va inaugura împreună cu Rolande o nouă stație de alimentare cu LNG la Ulm.

Heinrich Gustke a achiziționat 30 de camioane IVECO S-Way Natural Power

Rolande, lider de piață în ceea ce privește dezvoltarea infrastructurii de alimentare cu LNG și Bio-LNG în Olanda, vrea să intre și pe piața din Germania. Iar pentru IVECO acest parteneriat confirmă încă o dată implicarea companiei în dezvoltarea transportului rutier de mărfuri cu emisii reduse de CO2.

În afara deschiderii unei noi stații de alimentare în Ulm, IVECO va livra și 30 de modele S-Way Natural Power, pe LNG, către compania de transport și logistică Heinrich Gustke GmbH.

Compania din Rostock a ales camionul de la IVECO, echipat cu motor de 460 CP, pentru că italienii sunt “printre cei care au cea mai mare experiență la dezvoltarea unor astfel de modele cu gaz natural.”

Heinrich Gustke a achiziționat 30 de camioane IVECO S-Way Natural Power

Heinrich Gustke a achiziționat 30 de camioane IVECO S-Way Natural Power

În ceea ce privește performanțele, un camion cu LNG se comportă similar unuia diesel doar că emisiile de CO2 sunt mult mai mici și emit cu 60% mai puțini oxizi de azot și particule de praf. În plus, motoarele sunt mai silențioase și au un consum mai redus de combustibil, ceea ce înseamnă costuri de exploatare mai reduse, la care se adaugă și scutirile de la plata taxelor de drum.

VEZI ȘI: Sistemul de asistență la virare obligatoriu pe camioanele extra-lungi în Germania

În prezent, un sfert din cele 120 de camioane ale companiei Heinrich Gustke GmbH sunt camioane IVECO alimentate cu LNG.

Pentru că sunt utilizate atât la transport intern în Germania, cât și la transportul internațional în Uniunea Europeană, camioanele au fost echipate cu rezervoare care au o capacitate de 390 kg. În aceste condiții, conform datelor furnizate de IVECO, autonomia unui camion alimentat cu LNG poate ajunge la 1.600 km.

Mai mult, aceste camioanele alimentate cu LNG, cu rezervoare peste 115 kg, sunt scutite și de la plata taxei de drum în Germania (LKW-Maut).

În România, cei interesați de achiziția de vehicule comerciale IVECO alimentate cu LNG, pot lua legătura cu dealerii IVECO naționali.

Follow #infotrucker