Hyundai premiat pentru campania „A Message to Space”

suzuki

Campania Hyundai „A Message to Space” a obţinut două premii de bronz în cadrul „Clio Awards”, la categoriile „Film Technique” şi „Out of Home”.

Această reuşită completează lista succeselor înregistrate, după premiile câştigate în cadrul Cannes Lions şi New York Festivals. Apropiindu-se curând de 70 de milioane de vizualizări pe YouTube, clipul „A Message to Space” se afla în centrul atenţiei pe reţelele sociale din întreaga lume, de la lansarea care a avut loc în luna aprilie 2015. Campania a fost construită în jurul unei fetiţe de 13 ani din Houston, al cărei tată se afla într-o misiune în spaţiu.

Comunicarea dintre cei doi a fost posibilă prin crearea unui mesaj personalizat, scris cu litere gigant, suficient de mari pentru a fi vizibile din spaţiu. Locaţia aleasă a fost lacul secat Delamar, din Nevada, Statele Unite, 11 autovehicule Genesis fiind utilizate pentru a imprima declaraţia, pe o suprafaţă de 5,55 km2. Pornind de la acest concept, fanii Hyundai au fost invitaţi să îşi creeze propriile mesaje virtuale, pe care să le împărtăşească celor dragi, oportunitate de care au profitat 85.000 de persoane din întreaga lume.

Hyundai premiat pentru campania „A Message to Space”

În plus faţă de popularitatea obţinută în mediul online, clipul a înregistrat peste 800 de difuzări în Statele Unite, pe canale naţionale precum ABC, Fox TV şi NBC, campania fiind preluată şi de prestigioase publicaţii din presa scrisă şi online, precum: TIME, People and Forbes. Premiile “Clio” se alătură celor patru titluri obţinute în cadrul Cannes Lions şi New York Festivals.

Suntem mândri că am realizat această legătură şi că am reuşit să atingem un număr atât de mare de oameni din întreaga lume. Vom continua să identificăm noi moduri de a oferi consumatorilor eperiente dincolo de aşteptări, a declarat Scott Noh, Head of Overseas Marketing Group al Hyundai Motor Company.

Premiile „Clio”, aflate la a 55-a ediţie, recompensează excelentă în publicitate, design şi comunicare încă din anul 1960. Distincţiile au fost acordate de un juriu internaţional format din specialişti în domeniu.

Follow #infotrucker