SustenabilitateTop News

Hyzon va furniza camioane electrice cu hidrogen către Geesinknorba

Hyzon Motors intră în industria de colectare a deșeurilor, urmând să furnizeze 300 de camioane electrice alimentate cu hidrogen către Geesinknorba.

Hyzon, unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de vehicule electrice cu emisii zero, a anunțat semnarea unui contract exclusiv cu Geesinknorba, lider european în soluții de colectare a deșeurilor, pentru furnizarea a 300 de camioane electrice cu hidrogen.

Hyzon va furniza camioane electrice cu hidrogen către Geesinknorba

În prezent, compania olandeză Geesinknorba, utilizează deja vehicule cu emisii zero și tehnologii de ridicare electrică și de încărcare inovatoare în întreaga Europă, iar Hyzon va furniza 300 de camioane sau mai mult pe parcursul celor trei ani de contract.

Directorul executiv al Hyzon, Craig Knight, a descris parteneriatul ca fiind unul născut din ambiția reciprocă de a îmbunătăți în mod semnificativ, pe termen scurt, impactul activităților de colectare a deșeurilor asupra comunității locale și asupra mediului la nivel global.

VEZI ȘI: Volvo Trucks deschide o fabrică de baterii în Belgia

Geesinknorba operează în peste 30 de țări și are peste 7.500 de vehicule de colectare a deșeurilor în circulație. De asemenea, compania olandeză este cel mai mare furnizor de vehicule electrice cu baterii și hidrogen pentru colectarea deșeurilor din Europa. Pentru a menține și promova această poziție de lider, suprastructurile de colectare a deșeurilor, compactoarele și elevatoarele Geesinknorba vor fi toate disponibile pentru a fi integrate cu platformele camioanelor Hyzon.

Potrivite pentru utilizare prelungită și în oraș

Vehiculele de colectare a deșeurilor alimentate cu motor diesel suferă din cauza costuri de întreținere ridicate și de o eficiență extrem de slabă a combustibilului, din cauza naturii operațiunilor lor zilnice, și sunt frecvent sursa plângerilor legate de zgomot în zonele rezidențiale.

Colectarea deșeurilor oferă o aplicație deosebit de potrivită pentru tehnologia hidrogenului, deoarece modelul „back-to-base” permite o infrastructură centrală de realimentare. Deși operarea sistemului de compactare și elevatoarelor timp de mai multe ore pe zi este foarte solicitantă, camioanele electrice alimentate cu hidrogen pot îndeplini cu ușurință aceste cerințe operaționale. Vehiculele electrice cu baterii și pile de combustie sunt, de asemenea, semnificativ mai silențioase decât camioanele tradiționale de colectare a deșeurilor.

Municipalitățile, printre primii clienți

În întreaga lume, flotele deținute și exploatate de autoritățile locale sunt primii utilizatori ai vehiculelor alimentate cu hidrogen, iar factorii de decizie politică din Europa sunt foarte vocali în urmărirea decarbonizării, lansând licitații și stimulente pentru vehicule fără emisii.

Cele două companii vor colabora pentru a oferi întreținere și servicii continue clienților finali, facilitând trecerea proprietarilor de flote la o soluție cu zero emisii. De altfel, cele două companii se așteaptă ca cererea anuală pentru astfel de vehicule să crească pe măsură ce clienții acordă prioritate decarbonizării industriei de colectare a deșeurilor, iar acest lucru va fi facilitat de disponibilitatea tot mai mare a hidrogenului în toată Europa. Anunțurile recente privind producția de hidrogen ecologic și dezvoltarea infrastructurii de hidrogen au atins un nivel ridicat în urma summit-ului COP 26 de la Glasgow.

Primele camioane Hyzon se așteaptă să fie implementate de Geesinknorba în Barcelona. Acestea vor fi produse în instalația Geesinknorba din Emmeloord și în uzina de producție Hyzon din Groningen, Olanda.

Din aceeași categorie...

Back to top button