IAA 2016 pune accent pe mediu și conectivitate

IAA 2016 pune accent pe mediu și conectivitate

Asociația Germană a Producătorilor de Autovehicule (VDA) a prezentat în cadrul unui eveniment de presă la Frankfurt, ceea ce se va întâmpla în perioada 22 – 29 septembrie 2016 la Hanovra.

Matthias Wissmann, președintele VDA, a prezentat principalele puncte cheie ale IAA 2016, cel mai important eveniment din lume dedicat vehiculelor comerciale ce va avea loc în perioada 22 – 29 septembrie la Hanovra, ce se anunță a fi o proiecție a viitorului în transportul rutier. Ediția din acest an a IAA Hanovra va avea în prim-plan conectivitatea și mediul.

Mediul înconjurător va fi una din cele mai importante teme ale IAA 2016, Wissmann subliniiând faptul că combustibilii alternativi câștigă în importanță. Acesta a dat ca exemplu dezvoltarea motoarelor care funcționează cu gaze naturale, a căror notorietate se răspândește datorită programului comunitar Clean Power for Transport.

IAA 2016 pune accent pe mediu și conectivitate

Pe segmentul de distribuție, vehicule electrice și hibride au început să aibă o importanță tot mai mare, mai ales în zona curieratului expres și al livrărilor dedicate comerțului electronic. Dar, avertizează Wissmann, reducerea emisiilor crește costul de transport și, astfel de stimulente sunt esențiale pentru reînnoirea parcului.

Cea de a doua temă majoră de la IAA 2016 va fi conectivitatea între vehicule și între vehicule și infrastructură, care aduce cu ea digitalizarea și automatizare. De altfel, sloganul din acest an a târgului este “driven by ideas” (ghidați de idei), prezentând importanța software-urilor în transportul rutier și logistică.

VEZI ȘI: Cabotajul ilegal și dumpingul social, riscuri admise de Italia

Pe aceasta tema, constructorii de vehicule comerciale precum Mercedes-Benz, MAN sau Scania au prezentat deja noutăți importante, iar târgul german va fi o oportunitate de a obține o imagine asupra următorului deceniu al transportului rutier.

IAA 2016 se va desfășura sub semnul unei piețe în creștere în ceea ce privește vânzările de vehicule comerciale. În 2015, au fost vândute în Europa de Vest peste 259.000 de vehicule cu masă totală mai mare de 6 tone, ce a înseamnat o creștere de 14% față de 2014. Trendul a continuat și în 2016, în primele cinci luni fiind înregistrată o creștere de 14% față de 2015, existând previziuni de creștere cu încă încă 8 procente până la finalul anului.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker