Trailer

IAA 2022: Fliegl a prezenat o remorcă ușoară pentru transport de bobine de oțel

La IAA 2022, producătorul german Fliegl a prezentat RoadRunner Coil Greenlight, o remorcă ușoară pentru transport de bobine de oțel.

Datorită construcției ușoare și a pachetul de echipamente specifice, noua remorcă Fliegl RoadRunner Coil Greenlight are o greutate la gol de aproape 5.500 de kilograme, cu aproximativ 500 de kg mai puțin decât versiunea RoadRunner normală și o sarcină utilă de peste 28 de tone. Jgheabul pentru bobine de oțel are o lungime de 7,04 metri și poate acomoda bobine cu un diametru cuprins între 90 și 210 centimetri.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Deoarece asigurarea încărcăturii este extrem de importantă, noua remorcă Fliegl pentru transport de bobine de oțel oferă diverse opțiuni de ancorare.

În zona jgheabului, care are 6 suporți pentru bobine, inclusiv un suport unghiular în partea din față, există 18 urechi de ancorare, fiecare cu o forță de tensiune de 5 tone, plus alte două urechi de ancorare în elementul lateral din fața jgheabului. În plus, chingile de ancorare pot fi fixate pe profilul Load-Lock, cadrul exterior ușor conic. Sistemul patentat Load-Lock-Cross pentru fixarea chingilor de ancorare este montat în traversa de sub cadrul exterior, ideal pentru fixarea încărcăturilor foarte late.

VEZI ȘI: Schmitz Cargobull a prezentat în premieră în România semiremorca EcoVARIOS

Întăritura peretelui frontal are înălțimea de 140 mm, iar blocatoarele laterale de paleți cu șuruburi pentru sarcini grele oferă, de asemenea, un plus de siguranță. Blocatoarele pentru paleți oferă o opțiune de ancorare la fiecare 200 de milimetri. Complet echipat, RoadRunner Coil Greenlight oferă peste 500 de opțiuni de ancorare.

Podea și axe

Podeaua are o grosime de 30 de milimetri, este fabricată din plăci de plywood acoperite și sigilate pe toată suprafața și este adecvată pentru o sarcină pe axă a stivuitorului de până la 5.600 de kilograme. În zona din spate, aceasta este acoperită cu o placă de oțel sau carton pe o lungime de 30 de centimetri.

RoadRunner Coil Greenlight are un ampatament ușor decalat, care conferă remorcii o greutate totală maximă admisă a trenului de 44 de tone. Axele trenului de rulare sunt SAF Holland. Prima axă a remorcii este liftantă automat, astfel că, până la o încărcare a axei de 30% și o viteză maximă de 25 km/h, aceasta poate rămâne ridicată, pentru a îmbunătăți tracțiunea.

Fiecare axă care părăsește fabrica Fliegl este măsurată și reglată cu ajutorul laserelor, reducând astfel uzura anvelopelor și asigurând un consum mai mic de combustibil datorită rezistenței mai mici la rulare.

Telematica remorcii oferă informații despre încărcarea pe axă, kilometraj, precum și mesaje de diagnosticare și de sistem. Sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope, care avertizează atunci când presiunea în anvelope este prea mică sau temperatura prea ridicată a acestora, contribuie, de asemenea, la o performanță sigură.

Prelata și acoperișul

Acoperișul robust și neelastic Fliegl Blitz poate fi deschis rapid și permite încărcarea chiar și a mărfurilor înalte. De asemenea, prelata poate fi deschisă rapid și ușor – datorită sistemului Quick Lock. Curelele orizontale și verticale lipite între ele fac ca prelata laterală să fie deosebit de durabilă, în timp ce barele din oțel elastic de înaltă rezistență oferă o stabilitate suplimentară și elimină necesitatea de a folosi scânduri laterale de tip drop-in.

Din aceeași categorie...

Back to top button