IB Cargo propune clienților săi serviciul „Curier la bord”

IB Cargo propune clienților săi serviciul „Curier la bord”

IB Cargo, casă de expediţii ce oferă servicii complete de transport rutier, maritim și aerian, livrează mărfurile clienţilor săi din şi către orice destinaţie din lume în câteva ore prin serviciul de „Curier la bord”, cunoscut şi ca OBC (on board courier) sau „Hand Carry”.

Serviciul de transport aerian „Curier la bord” este cel mai rapid mijloc de transport al mărfurilor. Conceptul este foarte simplu, însă puţin cunoscut în România: pentru coletele care fie au nevoie de un nivel ridicat de securitate sau trebuie livrate la clienţi cât mai curând posibil, mărfurile sunt transportate personal de către un curier, pe un zbor de pasageri. Aceste transporturi pot fi de la dimensiunea unui document de câteva grame până la colete de zeci de kilograme.

IB Cargo propune clienților săi serviciul „Curier la bord”

Echipa dedicată serviciului OBC („Curier la bord”) al IB Cargo, răspunde cererilor de ofertă ale clienţilor în maximum 30 minute indiferent de oră sau zi şi se ocupă de tot fluxul, de la colectare până la livrare în destinaţia dorită, inclusiv ambalarea specială, vămuire, documente de import/export.

„Multe companii au nevoie de livrare super urgentă şi nu au marfă pentru un charter complet. Unui client de-al nostru, din industria de automotive, i s-a stricat o componentă a liniei de producţie de câteva grame. Fără acea componentă producţia trebuia oprită şi costurile ar fi fost enorme. Au apelat la serviciul nostru de curier la bord şi în 20 ore au avut la uşă piesa din Seoul” a declarat directorul departamentului de transport aerian al IB Cargo, Alexandru Liciu.

La acest serviciu de transport super urgent poate apela orice industrie: automotive, fashion, aviaţie, hi-tech şi electronice, petrol, gaze, energie, divertisment, medicamente etc.

Beneficiile serviciului OBC (On Board Courier)
– Echipa dedicată este gata de plecare cu marfă clienţilor 24/7/365 în orice destinaţie din lume
– Ofertarea la cererile de cotaţie se face în maximum 30 minute indiferent de perioadă
– Odată ce ofertă este agreată, marfa pleacă la bordul următorului zborUpdate-urile cu privire la starea mărfii sunt trimise clienţilor de la încărcare până la livrare în timp real
– Documentaţia şi formalităţile vamale se realizează în regim de urgentaPreluarea şi livrarea se fac door to door
– Curierul care călătoreşte cu marfă o supraveghează pe toată durata transportului

Follow #infotrucker