Impresii despre noul Scania V8 testat în secret în transportul de bușteni din Suedia

Impresii despre noul Scania V8 testat în secret în transportul de bușteni din Suedia
Primele impresii despre noul motor V8 de la Scania și noua cutie de viteze G33, testate în secret de Lars Johansson, timp de 2 ani, în transportul de bușteni din Suedia.

De aproape 30 de ani, Lars Johansson face transport de bușteni din mijlocul unei păduri de lângă Skellefteå la o fabrică de cherestea din nordul Suediei.

Impresii despre noul Scania V8 testat în secret în transportul de bușteni din Suedia

Cu o mare precizie și pricepere, acesta manevrează o „mână mecanică” gigantă plină de bușteni pe care-i așează în remorca camionului. Buștenii ajung în ordine perfecte, iar în circa 20 de minute, remorca este încărcată complet, cu toate lanțurile la locul lor pentru a asigura încărcătura.

„Acum, tot ce trebuie să facem este să ieșim de aici, pe acest drum alunecos și înghețat”, spune Lars.

Transportul de bușteni solicită atât vehiculele, cât și șoferii. Anvelopele fiabile, manevrabilitatea bună și direcția precisă pe mașini sunt cerințe evidente.

VEZI ȘI: Automatizarea operațiunilor în cadrul terminalelor de containere

„Aici, în nord, avem o iarnă lungă. Aceasta înseamnă că trebuie să ai un camion bun care să poată gestiona situațiile. Dar terenul din zonă reprezintă o încercare grea, iar cutia de viteze trebuie să lucreze din greu pentru ca vehiculul să iasă din cele mai dure situații. În această afacere este foarte important să ai camioane în care poți avea încredere. Nu poți fi blocat în pădure, la foarte mulți kilometri de cel mai apropiat atelier ”, continuă el.

Impresii despre noul Scania V8 testat în secret în transportul de bușteni din Suedia

În ultimii doi ani, Lars a testat în secret unul dintre noile motoare Scania V8 de 590 CP și noua cutie de viteze G33. El a descoperit că noul sistem de propulsie poate îmbunăți din plin sectorul.

Alături de performanțele îmbunătățite, motorul și transmisia propun eficiență sporită, ceea ce se traduce printr-un consum mai mic de carburant, deci costuri mai mici de operare.

„Cu această nouă cutie de viteze și cu motorul Scania V8, există o reducere semnificativă a consumului de combustibil, mai ales dacă alegeți să rulați cu sistemul cruise control. Bate condusul manual în orice zi a săptămânii!”, a menționat Lars la final.

 

Follow #infotrucker