Economic

În 2020, Cefin Trucks a vândut peste 1.000 de vehicule noi și uzate

În 2020, Cefin Trucks a atins o cifră de afaceri de 64 de mil. de euro din vânzarea a peste 1.000 de vehicule noi și uzate, respectiv activități de service, și a urcat marca Ford Trucks pe locul 4 în clasamentul vânzărilor de camioane noi.

Cefin Trucks, unic importator și distribuitor a mărcii Ford Trucks în România, a anunțat rezultatele de business în 2020 și strategia pentru 2021. La finalul unui an atipic, foarte dificil atât din punct de vedere social, cât și economic, Cefin Trucks a reușit să îndeplinească obiectivele setate la începutul anului.

Într-o permanentă adaptare la nevoile clienților, Cefin Trucks s-a dovedit a fi un partener stabil, care vine în întâmpinarea tuturor cerințelor acestora și ale pieței, prin servicii integrate ce cuprind toate sectoarele de activitate.

Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru segmentul vehiculelor comerciale de peste 16 tone, care a scăzut cu 33.7% față de anul precedent. O schimbare semnificativă a avut loc și în mixul celor trei segmente care compun piața de camioane, și anume transport internațional, construcții și vehicule specializate.

Segmentul camioanelor pentru construcții a cunoscut o creștere importantă, ajungând la 24.6%, la fel și cel al vehiculelor specializate, cu o cotă de 13.2% în 2020, în timp segmentul de camioane pentru distanțe lungi a înregistrat o scădere considerabilă, de la 75.4% la 62.2%.

Privind poziția mărcii Ford Trucks din perspectiva dinamicii pieței, aceasta a urcat pe locul 4 în topul vânzărilor de camioane (conform raport înmatriculări) în anul 2020, o creștere de două poziții față de 2019, atingând o cotă de piață de 11.8%. Camioanele Ford au rămas în topul preferințelor clienților în segmentele de construcții și specializate. De altfel, Ford Trucks este lider în segmentul vehiculelor municipale cu o cotă de piață de 54.3% în 2020.

VEZI ȘI: În 2021, Waberer’s mizează pe transportul spre și din Marea Britanie

“Anul 2020 ne-a arătat încă o dată cât este de important să privim schimbarea ca pe o oportunitate și să fim deschiși către adaptare. Toate strategiile noastre se bazează pe principiul că atunci când clientul are de câștigat, acest lucru se transformă în câștig și pentru companie, și vice versa. În acest scop avem nevoie să creăm zilnic oportunitatea de a maximiza valoarea adăugată pe care o putem oferi clienților noștri și să implementăm produse și servicii pentru a îndeplini acest obiectiv esential pentru succesul nostru. Ne-am atins obiectivele anunțate la începutul anului, atât referitor la cota de piață cât și volume. Ne bucurăm că suntem locul 4 din 9 mărci de vehicule comerciale de peste 16 tone, în prima jumătate a clasamentului, și mizăm pe termen scurt să fim în primele 3 mărci. Privim cu încredere anul 2021, în care ne așteptăm ca piața să recupereze o parte din volumul de vânzări pierdut în 2021. Vom continua să creștem volumul de vânzări și operațiuni service, datorită expansiunii politicii prin care clientul este în centru acțiunilor noastre și datorită digitalizării proceselor noastre interne si externe”, a declarat Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks.

În 2020, Cefin Trucks a vândut peste 1.000 de vehicule noi și uzate

În perioada ce urmează, Cefin Trucks se va concentra pe dezvoltarea segmentului de capete tractor, Ford F-Max devenind un produs matur, cunoscut și testat, susținut de o rețea europeană de service în continuă extindere.

Obiectivul legat de extinderea rețelei de service din România a fost atins în 2020, astfel că în decembrie 2020, rețeaua Cefin Trucks numără 19 service-uri la nivel național din care 7 proprii. În continuare avem în plan alăturarea și altor locații. Începând cu anul 2020, Cefin Trucks a integrat și serviciile de reparație Ford LCV în sediul central din București.

VEZI ȘI: În 2021, Waberer’s mizează pe transportul spre și din Marea Britanie

Digitalizarea și integrarea tuturor serviciilor din procesul de vânzare și comunicare cu clientii sunt de asemenea obiective principale ale Cefin Trucks. Gama de camioane Ford va avea parte de numeroase îmbunătățiri la nivelul fiecărui segment, ca urmare a adaptării la nevoile clienților și cerințele pieței.

În 2020, Cefin Trucks a vândut peste 1.000 de vehicule noi și uzate

”Ford Trucks are o strategie complexă de extindere internațională, după integrarea completă a rețelei Europei Centrale, de Sud și de Est în 2020, continuând finalizarea în 2021 pentru țările din Europa de Vest. Ford Trucks este prezent în România din 2017 alături de partenerul nostru Cefin Trucks, iar acest parteneriat s-a dovedit a fi un real succes în ultimii patru ani. Împărtășim același obiective privind consolidarea poziției noastre în segmentul de construcții și cel municipal cu produse și caracteristici noi și creșterea pe segmentul activităților de transport internațional cu Ford Trucks F-MAX, cu un produs matur care s-a dovedit a adăuga valoare clienților noștri nu numai privind costul de proprietate, dar și cu servicii de conectivitate îmbunătățite. Chiar și cu întregul context social și economic, 2020 a fost un an excepțional pentru Ford Trucks, ne-am îmbunătățit cota de piață în toate regiunile. Nu mai este nevoie să spun că România a fost printre lideri în ceea ce privește cota de piață și va rămâne și în 2021” a declarat Koray Kuvvet, Managing Director Eastern Europe & Balkans pentru Ford Trucks.

Din aceeași categorie...

Back to top button