EconomicTop News

În 2021, vânzările nete Scania au crescut cu 17%, până la 146 mil. de coroane

Pentru Scania, 2021 a fost caracterizat de o cerere record pentru camioane și, în același timp, o provocare în satisfacerea acestei cereri din cauza lipsei de componente din lanțul de aprovizionare.

Împreună cu furnizorii săi, Scania a depus eforturi considerabile pentru a livra cât mai multe camioane către clienții săi într-o situație atât de dificilă.

În 2021, vânzările nete Scania au crescut cu 17%, până la 146 mil. de coroane

Lipsa de componente, în special de semiconductori, a forțat producătorul suedez să-și reducă volumul de producție în trimestrul al treilea și al patrulea din 2021. Întreruperea producției a dus la o pierdere a volumului de camioane și la creșterea costurilor.

De asemenea, producătorul de camioane din Södertälje s-a confruntat cu costuri crescute pentru materiale și transport în fluxurile sale de aprovizionare și livrare. În ciuda acestui fapt, Scania a continuat să performeze atât la nivel de vânzări, cât și la câștiguri, care au crescut în 2021 față de anul trecut.

În ciuda unei cereri puternice de camioane, acest lucru nu se reflectă pe deplin în aportul de comenzi, deoarece Scania a fost restrictivă cu plasarea comenzilor în al patrulea trimestru, din cauza registrelor de comenzi deja mari și a începerii producției noii platforme Scania Super.

Livrările de vehicule au scăzut în al patrulea trimestru, în timp ce activitatea de servicii a rămas puternică, cu o creștere a veniturilor cu 16%.

Vânzările și câștigurile Scania din vânzarea de vehicule și servicii au crescut în al patrulea trimestru comparativ cu 2020. Nivelurile ridicate de activitate ale clienților Scania se reflectă și în portofoliul în creștere și pierderile reduse de credit ale serviciilor financiare.

În timpul anului 2021, Scania s-a concentrat pe angajamentul său de decarbonizare și a făcut câțiva pași importanți către un transport durabil.

În al patrulea trimestru, producătorul suedez a prezentat Scania Super cu un grup motopropulsor bazat pe noua noastră platformă de motor, care oferă economii de combustibil de cel puțin 8%. La fel ca toate camioanele Scania, noul Super este pregătit pentru funcționare cu combustibili regenerabili.

VEZI ȘI: Suedia va reduce temporar taxele pe combustibili

De asemenea, în timpul celui de-al patrulea trimestru Scania a lansat cea de-a doua generație de camioane hibride și hibride plug-in.

În parteneriate puternice cu clienții, Scania a fost dezvoltată și camioane complet electrice pentru cele mai grele aplicații, demonstrând că toate aplicațiile pot fi electrificate.

Producția în serie a ofertei sale de camioane ecologice – hibride, hibride plug-in și complet electrice – este acum în desfășurare alături de camioane cu motor cu combustie pe liniile de producție.

Producția în serie de camioane electrice, hibride, hibride plug-in și camioane 100% electrice este acum în desfășurare alături de vehicule cu motor cu combustie pe liniile de producție.

„Continuăm să investim în electrificare pentru a conduce această schimbare. În 2021, ne-am mărit investițiile în cercetare și dezvoltare și acum investim mai mult în tehnologia legată de electrificare decât în ​​tehnologia tradițională a motoarelor cu ardere internă. Ne-am angajat să aducem clienților noștri cel puțin o nouă aplicație de produs electric în segmentul de autobuze și camioane în fiecare an.”

Din aceeași categorie...

Back to top button