In FocusTrailer

În 2022, cererea de remorci pe piața vest-europeană va fi similară cu cea din 2016

Grupul de consultanță CLEAR International și-a actualizat previziunile în ceea ce privește piața vest-europeană de remorci.

De la raportul din mai, majoritatea țărilor vest-europene și-au îmbunătățit din nou previziunile cu privire la creșterea economică în 2021. Cu toate acestea, îmbunătățirile în perspectiva pentru 2021 sunt modeste.

În 2022, cererea de remorci pe piața vest-europeană va fi similară cu cea din 2016

În mod similar, perspectivele pentru cererea de noi remorci s-au îmbunătățit, în special, pentru perioada 2021 – 22, dar din nou modificările prognozei pentru regiune în ansamblu sunt mici, deși unele țări vor vedea schimbări semnificative.

Având în vedere perturbarea masivă a economiilor Europei în 2020 și în prima jumătate a lui 2021, perspectivele pentru înmatriculările de remorci sunt relativ pozitive. În 2022, cererea de remorci va fi similară cu nivelul din 2016, dar cu mult sub vârfurile ciclice din 2007 și 2018.

Presupunând că noi valuri de COVID-19 sunt ținute sub control, CLEAR preconizează o creștere de 11,3% a cererii de remorci în 2021. Cu toate acestea, aceasta și o creștere suplimentară în 2022 nu vor fi suficiente pentru a recupera vânzările pierdute în 2020. Pentru a vedea o revenire la nivelurile cererii de remorci observate în 2018, mai trebuie să treacă câțiva ani.

Deși cu mult sub cifra din 2007, producția de remorci a fost la al treilea cel mai înalt nivel înregistrat în 2018. Prin urmare, înainte de Covid-19, industria atingea atât niveluri ridicate de producție, cât și stabilitate. Scăderea totală a înmatriculărilor din 2018 până în 2020 a fost de 23%, iar scăderea producției a fost de 32%, parțial din cauza unei scăderi mari a exporturilor germane de remorci.

VEZI ȘI: S.KO PACE SMART, prima semiremorcă Schmitz Cargobull produsă în UK

Aceste scăderi procentuale în perioada 2019 – 2020 au fost aproximativ jumătate din cifrele observate în 2008 – 2009, procentual vorbind. De asemenea, revenirea, care se estimează că va dura doar doi ani de această dată, a durat șase ani după criza financiară globală din 2009.

Din păcate, nu există nicio garanție că pandemia de coronavirus nu va aduce o nouă surpriză, cum ar fi o nouă variantă care este mai puțin bine controlată de vaccinurile actuale. De asemenea, iarna care vine va expune populația la gripă, care a fost mai puțin un factor iarna trecută, deoarece majoritatea oamenilor au fost în mare parte limitați la casele lor.

Parcul de remorci a crescut cu doar 0,2% în 2020. Va crește cu mai puțin de 1% în cei trei ani care urmează. La momentul redactării acestui articol, numărul de infecții noi au crescut în mare parte din Europa de Vest, în principal din cauza relaxării restricțiilor, dar nu și în ceea ce privește spitalizările sau decesele, în mare parte ca urmare a eficacității programului de vaccinare.

Datele privind comerțul cu mărfuri pentru 2020 au fost surprinzătoare. Comerțul a scăzut cu 24% în trimestrul al doilea din 2020 și cu doar 3% în trimestrul al patrulea 2020, în ciuda dificultăților în transportul mărfurilor între Marea Britanie și UE ca urmare a Brexit-ului.

Pentru acest an, comerțul a scăzut cu 10%. Cu toate acestea, în trimestrul al doilea din 2021, comerțul a stabilit un nou record.

Perioada de prognoză din 2021 până în 2025 va fi o perioadă de scădere a cererii de înlocuire a remorcilor, ca urmare a numărului scăzut de înmatriculări din perioada 2009 – 2014. Prin urmare, creșterea estimată a cererii de remorci va necesita niveluri semnificative de investiții în remorci noi peste nivelul de înlocuire.

Din aceeași categorie...

Back to top button