IRU solicită Comisiei Europene să nu întârzie Pachetul de Mobilitate

IRU solicită Comisiei Europene să nu întârzie Pachetul de Mobilitate
Sectorul de transport european are nevoie urgentă de norme sectoriale specifice privind detașarea lucrătorilor, prevăzute în Pachetul de Mobilitate al Comisiei Europene.

IRU spune că noile norme sectoriale specifice privind detașarea lucrătorilor, prevăzute în pachetul de mobilitate al Comisiei Europene, trebuie să fie concepute în mod specific pentru sectorul transporturilor, clare și ușor de aplicat.

IRU solicită Comisiei Europene să nu întârzie Pachetul de Mobilitate

În condițiile actuale de piață, intrarea în vigoare a noilor norme sectoriale ar trebui să se bazeze pe informații și schimbul electronic al acestora, respectiv pe extinderea utilizării documentelor digitale de transport.

De asemenea, pachetul de mobilitate al Comisiei Europene trebuie să facă distincția între nevoile de transport de marfă și călători.

În problema detașării lucrătorilor, IRU subliniază faptul că operatorii de transport rutier mici și mijlocii sunt cei mai afectați de povara administrativă a diferitelor legi privind salariul minim în întreaga Uniune Europeană.

VEZI ȘI: Centre Iveco Truck Station pe principalele rute europene de transport

Afectați în mod deosebit de normele naționale privind salariile minime sunt operatorii de transport rutier internațional cu autocarul.

Vă reamintim că începând cu 25 mai 2017, Germania a interzis prin lege efectuarea repausului săptămânal normal (45 de ore) în cabina camionului, alăturâdu-se astfel Franței și Belgiei, primele care au interzis efectuarea pauzei săptămânale de 45 de ore în cabina camionului.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.