Utilitare ușoare

IVECO Daily 2021: actualizări la motoare, suspensie, cutie de viteze și scaune

Odată cu actualizarea modelului S-Way, IVECO a prezentat și versiunea 2021 a lui Daily. Noul model vine cu motoare modernizate, o nouă cutie de viteze manuală, asistent vocal, scaune mai confortabile și o suspensie inteligentă.

IVECO Daily 2021 introduce sistemul revoluționar de suspensie pneumatică AIR-PRO, care se adaptează în permanență la condițiile de utilizare pentru a oferi o călătorie sigură și confortabilă. Unitatea AIR-PRO Continuous Damping Control (CDC) reacționează aproape instant la denivelările drumului: calculează la fiecare 10 milisecunde presiunea ideală pentru a absorbi orice șoc, reducând vibrațiile cu 25%.

IVECO Daily 2021: actualizări la motoare, suspensie, cutie de viteze și scaune

Sistemul AIR-PRO se adaptează și la cerințele șoferului, care are la dispoziție 3 moduri de funcționare. Soft favorizează confortul, Load optimizează comportamentul vehiculului la încărcare maximă, iar Auto se adaptează singur la condițiile de utilizare. În funcție de greutate, suspensia AIR-PRO poate reduce gradul de înclinare în curbe cu până la 30%.

AIR-PRO facilitează și operațiunile de încărcare și descărcare, coborând înălțimea șasiului în mai puțin de 10 secunde. Suspensia are și funcție de memorie și este controlată cu un buton rotativ dedicat.

O altă noutate introdusă în 2021 pe modelul Daily este asistentul vocal IVECO Driver Pal, bazat pe Amazon Alexa.

De asemenea, noul Daily dispune și de o nouă transmisie manuală cu 6 viteze, mai ușor de folosit în special în mediul urban. Noua cutie permite cuplarea motorului de 2,3 litri cu același ambreiaj ca la cel de 3,0 litri, crescând durabilitatea cu până la 18%. Transmisia nouă contribuie și la reducerea costurilor de întreținere, intervalul de schimbare a uleiului fiind extins la 350.000 km.

VEZI ȘI: Transportor auto IVECO Daily cu loc pentru 4 mașini și 2 șoferi

Daily vine și cu noi scaune, cu tetierele și zonele centrale ale șezutului și spătarului din spumă cu memorie, o premieră în segmentul LCV. Spuma se mulează pe corp și distribuie greutatea uniform, reducând vârfurile de presiune cu până la 30%. Secțiunile laterale au fost consolidate cu 15 mm de spumă de înaltă densitate. De asemenea, șezutul este mai lung cu 20 mm și mai lat cu 15 mm.

Motoarele disponibile sunt F1A de 2,3 litri, cu puteri între 116 și 156 CP (cu omologare light- și heavy-duty), și F1C de 3,0 litri, cu puteri între 160 și 207 CP. F1A consumă acum cu până la 6% mai puțin decât modelul precedent.

Noul Daily respectă standardele de emisii Euro 6-D Final și Euro VI-E. Motoarele utilizează un sistem SCR dublu, complet reproiectat pentru a ocupa același spațiu ca cel anterior.

Noua transmisie manuală suportă un cuplu mai mare cu până la 15%, crescând performanța în aplicațiile grele și posibilitățile de carosare. Daily este disponibil în continuare și cu motorul CNG de 3,0 litri, care dezvoltă 136 CP și 350 Nm.

Din aceeași categorie...

Back to top button