IVECO menține deschise atelierele service pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie

IVECO menține deschise atelierele service pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie
Toate atelierele service IVECO au rămas deschise pentru a-i putea ajuta pe transportatorii și șoferii de camioane în această perioadă critică.

Sănătatea și bunăstarea clienților și a personalului sunt prioritatea IVECO, motiv pentru care menține deschise atelierele service cu respectarea tuturor recomandărilor de igienă și siguranță.

IVECO menține deschise atelierele service pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie

IVECO mulțumește tuturor mecanicilor, tehnicienilor, transportatorilor și șoferilor pentru efortul și angajamentul lor extraordinar de a menține funcțională rețeaua de aprovizionare a societății noastre.

Lumea transporturilor nu se poate opri și, la fel, nici rețeaua de service IVECO fiind necesară garantatrea furnizării mărfurilor atât de necesară. Pentru a sprijini transporturile în efortul pe care îl depun, IVECO își menține toți dealerii și atelierele autorizate la dispoziția lor.

Tehnicienii și mecanicii IVECO lucrează pentru a asigura cele mai bune servicii clienților. Acolo unde este posibil, efectuează reparații prin tele-diagnoză și reparații la distanță pentru vehiculele IVECO S-WAY și New Daily, păstrând vehiculele în funcțiune, pe drum fără opriri sau vizite la atelier.

Siguranța angajaților rețelei de ditribuție sau din atelierele de service și a clienților este prioritatea IVECO.

Toate atelierele pun în aplicare normele de igienă și siguranță oferite de Ministerul Sănătății și au introdus măsuri stricte pentru curățarea instalațiilor și își actualizează regulat procedurile conform celor mai recente recomandări.

VEZI ȘI: DKV asigură servicii complete pentru decontarea noii taxe de drum din Bulgaria

Pentru asigurarea siguranței prin distanțare, tehnicienii și mecanicii de service lucrează în echipe mai mici, iar atelierele sunt împărțite în zone de separare marcate.

Ei folosesc mănuși de unică folosință și măști. Fiecare vehicul este dezinfectat complet, de la tabloul de bord până la scaun și capacele volanului, înainte de începerea reparației, și mai mult decât oricând sunt folosite huse de protecție din plastic pentru scaune și volan.

Pentru a asigura implementarea strictă a protocolului sanitar, IVECO recomandă clienților să facă o programare la cel mai apropiat atelier, atât timp cât nu este o situație de urgență, caz în care atelierele vor răspunde la solicitarea lor, cât mai curând posibil. Pentru aceste tipuri de reparații, IVECO va ajuta clienții prin serviciul său de asistență non-stop.

În această situație fără precedent, IVECO face tot posibilul pentru a ajuta eroii care în acest moment dificil conduc mii de kilometri pentru a menține lanțul de aprovizionare pentru alimente și servicii sanitare in stare de funcționare eficientă.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.