Știri

IVECO ON, noua marcă IVECO de servicii și soluții de transport

IVECO ON a fost creat pentru a ajuta clienții să identifice cu ușurință soluția potrivită în gama de servicii în continuă expansiune a IVECO.

IVECO a lansat IVECO ON, o nouă marcă care integrează o multitudine de servicii și soluții de transport dezvoltate pentru a-și ajuta clienții să își administreze flota și afacerile în mod eficient, pentru a devein mai competitivi, mai profitabili și mai sustenabili.

IVECO ON, noua marcă IVECO de servicii și soluții de transport

A fost creat pentru a facilita navigarea prin oferta extinsă de servicii a IVECO, care acum sunt centralizate și organizate, astfel încât, clienții să poată identifica cu ușurință soluțiile care corespund cerințelor lor specifice.

Cu IVECO ON, clienții sunt în permanență în contact cu experții și dealerii IVECO, oferindu-le răspunsuri cu ajutorul cărora își vor menține vehiculele pe drum și afacerea lor în funcțiune.

Denumirea IVECO ON exprimă modul în care marca IVECO este întotdeauna „activată” pentru clienții săi, gata să răspundă nevoilor lor în orice moment.

VEZI ȘI: Unele date ar putea altera studiul CE privind impactului obligației de întoarcere acasă a camioanelor

„IVECO ON deschide o lume a serviciilor gândite și concepute doar pentru clienții noștri”, a declarat Thomas Hilse, președinte de marcă IVECO.

IVECO ON, noua marcă IVECO de servicii și soluții de transport

IVECO ON oferă o poartă de acces la portofoliul extins al mărcii din Torino, cuprinzând caracteristici și servicii digitale axate pe îmbunătățirea timpului de funcționare al vehiculului, a eficienței și productivității flotei, reducând în același timp costul total de proprietate (TCO) și asigurând siguranța și confortul șoferului la bord.

Serviciile oferite de IVECO ON, care se extind continuu ca număr și acoperire, sunt organizate în cinci categorii:

  • Flotă – pentru gestionarea eficientă a flotei prin monitorizarea consumului de combustibil și a șoferului, planificarea misiunii, optimizarea rutei și expedierea comenzilor. Include IVECO Web Api care permite proprietarilor de flote să-și controleze flota de la diferite mărci printr-un singur instrument, grație integrării flexibile a datelor.
  • Uptime – pentru a menține vehiculul pe drum, evitând avarii neprevăzute și oferind asistență rutieră. Monitorizarea vehiculului, asigurată prin Camera de control, permite furnizarea de asistență la distanță, evitând opriri neplanificate. În plus, IVECO Top Care oferă clienților Premium prioritatea pe care o merită în cazul în care este necesară o reparație.
  • Care – șofer și vehicul  în  timp  ce se  află la  drum,  incluzând monitorizarea și raportarea vehiculului. Smart report/Raportul inteligent oferă Clienților și șoferilor sfaturi despre cum să îşi îmbunătățească stilul de condus, în scopul optimizării combustibilului și a vehiculului. Șoferii de camioane pot beneficia și de aplicația Easy Way, care, printr-un simplu clic, le simplifică viața la bord, maximizându-le confortul.
  • Întreținere și reparații – pentru asistență specializată, punând la dispoziţie o gamă de contracte de servicii adaptate. „Elements” oferă pachete de servicii personalizabile, care se potrivesc cel mai bine nevoilor clienţilor.
  • Piese – completează oferta IVECO ON cu piese și accesorii originale IVECO. Clienții pot beneficia de accesorii originale și pot achiziționa piese noi din gama de piese originale IVECO, Reman și Nexpro.

Graţie gamei de servicii în creștere rapidă, IVECO ON reprezintă o ofertă flexibilă care poate fi personalizată astfel încât să răspundă cerinţelor și activităţii fiecărui client în parte.

Din aceeași categorie...

Back to top button