IVECO și Electra produc versiunea electrică a lui Eurocargo

IVECO și Electra produc versiunea electrică a lui Eurocargo
IVECO și compania britanică Electra produc în colaborare versiunea electrică a lui Eurocargo, modelul fiind dedicat distribuției în mediul urban.

IVECO a început producția șasiului lui Eurocargo – fără sistem de propulsie – în fabrica sa din Brescia, ca parte a colaborării cu britanicii de la Electra Commercial Vehicle din Blackburn.

IVECO și Electra produc versiunea electrică a lui Eurocargo

Producția șasiului fără sistem de propulsie în Italia, ajută compania Electra să eficientizeze producția și timpii de livrare către clienți. Dedicată distribuției urbane, versiunea electrică a lui IVECO Eurocargo este disponibilă cu greutăți totale cuprinse între 7.5 și 19 tone.

Propulsia este asigurată de un motor electric care livrează o putere maximă de până la 350 kW (putere continuă de 260 kW) și un cuplu maxim de 3.400Nm (cuplu continuu de 2.060Nm).

În funcție de specificul activității, clienți pot aleage între mai multe capacități ale bateriei (140kWh, 205kWh, 225kWh și 287kWh), care sunt adecvate pentru majoritatea aplicațiilor urbane. Timpul de reîncărcare a un vehicul echipat cu bateria de 205kWh este de aproximativ 5 ore la 44kW.

VEZI ȘI: Berea Carlsberg va fi livrată clienților în camioane electrice Renault Trucks D Wide Z.E.

Primul vehicul produs în urma colaborării este Electra SEIV 19-350, construit pe un șasiu rigid 4×2 cu greutatea totală de 19 tone și echipat cu o suprastructură pentru transport cu temperatură controlată Paneltex.

IVECO și Electra produc versiunea electrică a lui Eurocargo

A urmat un al doilea, Electra SEIV 19-350, construit pe un șasiu cu ampatament de 3.890 mm și echipat cu instalație de împrăștiat sare și lamă de zăpadă Bucher Municipal Phoenix, pachet de baterii de 205kWh și încărcătoare duble de 22kW. Vehiculul are o greutatea totală de 10.300 kg, incluzând șasiul, bateriile, motorul electric și toate echipamentele auxiliare.

IVECO și Electra produc versiunea electrică a lui Eurocargo

Cu derogarea care permite până la o tonă suplimentară pentru lanțul cinematic cu combustibil alternativ, acest lucru înseamnă că un model de 19 tone are o pierdere de sarcină utilă de 360 kg în comparație cu un echivalent standard de 18 tone alimentat cu motorină.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.