Jost Group a comandat 500 de camioane IVECO Stralis NP

Jost Group a comandat 500 de camioane IVECO Stralis NP

Belgienii de la Jost Group au comandat 500 de camioane IVECO Stralis NP, acesta fiind cel mai mare contract semnat de IVECO pentru camioane cu LNG de până în prezent.

Odată cu această comandă majoră, compania belgiană de transport și logistică și-a făcut cunoscută intenția ca până în 2020, aproximativ 35% din camioanele sale să fie alimentate cu gaz natural lichefiat.

De altfel, Jost Group susține acest plan prin investiția într-o infrastructură proprie de alimentare cu LNG, având intenția de a deschide până la trei stații de alimentare în centrele sale principale de operare din Belgia.

Cele 500 de camioane IVECO Stralis NP alimentate cu LNG vor oferi un raport excelent putere-greutate, densitate de putere și silențiozitate în operare. Primele 150 de unități vor intra în funcțiune în cursul anului 2018, iar flota completă va fi în funcțiune până în 2020.

Stralis NP va înlocui camioanele cu motor diesel cu vehicime de 4 – 5 ani din flota Jost Group, în prezent, formată din 1.400 de camioane și 3.000 de remorci. Compania deja operează 132 de vehicule Stralis, dintre care două funcționează pe gaz natural comprimat (CNG).

Cererea de camioane alimentate cu LNG este în creștere rapidă în toată Europa, iar Ministerul Transporturilor și Infrastructurii Digitale din Germania (BMVI) a identificat LNG-ul ca fiind cea mai bună soluție pentru transportul rutier pe termen scurt, dar și în următorii 10-15 ani.

Atunci când funcționează pe gaz natural obținut din fosili, emisiile de CO2 ale Stralis NP sunt cu până la 10% mai mici decât echivalentul lor diesel, în funcție de misiunea de transport. În cazul în care se utilizează biometan, atunci emisiile vor fi cu până la 95% mai mici.

VEZI ȘI: Sistem de securitate inteligent pentru prevenirea atacurilor teroriste

Cu tehnologia IVECO de propulsie cu gaz natural, nivelul particulelor este neglijabil, iar NOx cu este cu 50% mai mic comparativ cu un motor diesel pe parcursul misiunilor de transport pe distanțe lungi.

De asemenea, camionul este mult mai silențios, reducând nivelul zgomotului motorului cu aproximativ 50%, putând astfel utilizat și pentru livrări nocturne în zone urbane cu restricții de zgomot.

Pentru cei care nu știu, IVECO a fost primul producător de camioane care a recunoscut, în 1991, potențialul gazului natural, dezvoltând o gamă completă de camioane, autoutilitare și autobuze cu propulsie pe LNG sau CNG.

Până în prezent, IVECO a vândut la nivel global peste 22.000 de vehicule alimentate cu gaz.

Follow #infotrucker

Comentarii Facebook

Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *