Jungheinrich dezvăluie un stivuitor combi complet nou

Jungheinrich dezvăluie un stivuitor combi complet nou

Jungheinrich va lansa în cadrul LogiMAT 2016 de la Stuttgart, un nou model de stivuitor pentru culoar îngust – un EKX 514-516 cu comandă electrică şi stivuitorul trilateral – pe scurt, un stivuitor „combi“, cu o sarcină utilă de 1.600 kilograme şi o înălţime de ridicare de 17,5 metri

Noul model de stivuitor va fi dezvăluit oficial în faţa unui public comercial internaţional la expoziţia LogiMAT 2016 din Stuttgart. Stivuitorul este prevăzut cu tehnologie de ultimă oră, un nou motor şi un sistem eficient de gestionare a energiei. Designul său extrem de uşor şi inteligent utilizează oţel foarte rezistent, ceea ce are ca rezultat o scădere a greutăţii de 150 kilograme.

Pentru operările în două schimburi, aceasta elimină nu doar nevoia unor baterii suplimentare, ci şi a staţiilor de încărcare şi a altor echipamente costisitoare, reducând în acelaşi timp cerinţele privind mâna de lucru. Rosenbach continuă: „Aceasta nu este doar o promisiune a operării în două schimburi fără încărcarea bateriei – vom şi susţine această afirmaţie în faţa clientului.“ Cu alte cuvinte, dacă o baterie nu menţine energia timp de două schimburi complete, Jungheinrich o va înlocui în mod gratuit.

Jungheinrich dezvăluie un stivuitor combi complet nou

[pullquote align=”right” cite=”Dr Klaus-Dieter Rosenbach, din Consiliul de Administraţie al Jungheinrich, responsabil cu Activitatea sistemelor de logistică” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Aceasta înseamnă că putem garanta operarea eficientă şi economică a stivuitorului tip de două schimburi, cu o singură încărcare a bateriei[/pullquote]

Motoare economice: 93% din energie transformată în putere
Tehnologia complet nouă a motorului, dezvoltată de Jungheinrich, reprezintă elementul principal al EKX 514-516. Aceasta constă într-un motor cu reluctanţă sincronă, folosit pentru prima dată la acest vehicul – un motor care combină înalta performanţă şi eficienţa energetică a motoarelor sincrone cu avantajele privind costurile şi cerinţele reduse de întreţinere ale motoarelor asincrone pe curent alternativ trifazic.

Conform afirmaţiilor Rosenbach, factorul de eficienţă al motorului, IE31, este cel mai mare care poate fi obţinut la operarea motostivuitorului. Noua tehnologie a motorului transformă aproximativ 93% din energia consumată în putere reală, reducând la jumătate pierderile de energie.

[pullquote align=”full” cite=”Dr Klaus-Dieter Rosenbach” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Aceasta înseamnă că s-a redus consumul de energie cu încă 15%, comparativ cu modelul anterior, și aceasta în ciuda faptului că vehiculul este mult mai performant.[/pullquote]

VEZI ȘI: Jungheinrich va echipa noul centru de distribuţie IKEA din Rusia

Atingerea lină şi în siguranţă a unor înălţimi mari, datorită amortizării vibraţiilor
Pentru prima dată, Jungheinrich echipează şi această serie cu un sistem patentat de amortizare a vibraţiilor. Modulul opţional Floor Pro reduce oscilaţiile laterale ale catargului şi cabinei stivuitoristului, cauzate de pardoselile inegale sau de alte tipuri de pardoseli care nu sunt prevăzute pentru motostivuitoarele pentru culoare înguste.

[pullquote align=”right” cite=”Dr Klaus-Dieter Rosenbach” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Acest sistem îi oferă utilizatorului posibilitatea de a se deplasa mai lin şi cu până la 30% mai rapid pe suprafeţe standard.[/pullquote]

În plus, sistemul este uşor la încărcarea vehicul şi ajută la reducerea nivelului de întreţinere. Obiectivul este de a le permite echipamentelor pentru culoare înguste să lucreze în siguranţă şi eficient pe pardoseli care au fost proiectate iniţial doar pentru electrostivuitoarele cu catarg retractabil – chiar şi la o înălţime de ridicare de 10 metri.

Noul EKX 514-516 este echipat cu numeroase module diferite pentru integrarea proceselor, inclusiv tehnologie RFID, înălţime redundantă, măsurare la distanţă şi interfaţă Jungheinrich Logistics. Dacă se adaugă sistemul opţional de navigare în depozit Jungheinrich cu abordare semiautomată a obiectivului, rezultatul poate fi îmbunătăţit cu până la 25%.

[pullquote align=”full” cite=”Dr Klaus-Dieter Rosenbach” link=”” color=”#ff0000″ class=”” size=”14″]Prin combinarea sistemelor inteligente de asistenţă cu motoarele cu reluctanţă sincrone de înaltă performanţă, Jungheinrich a depus eforturi foarte mari pentru o şi mai bună optimizare a eficienţei energetice – creându-ne posibilitatea de a face faţă viitoarelor provocări ale Intralogistics 4.0.[/pullquote]

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

 

 

Follow #infotrucker