Kässbohrer a lansat patru noi modele de trailere cu platformă joasă

Kässbohrer şi-a sărbătorit recent aniversarea de 125 de ani prin prezentarea a patru noi tipuri de trailere cu platformă joasă.

În Europa, Kässbohrer are cea mai bogată ofertă, pornind de la uzualele semiremorci cu prelată, cisterne, silozuri şi terminând cu sofisticatele trailere cu platformă joasă, extensibile sau neextensibile, cu sau fără axe directoare.

Una dintre aceste noutăţi o reprezintă seria de trailere cu platformă joasă K.SLL, cu încărcare prin faţă, ce pot transporta gabaritic obiecte de până la 3.7 m înălţime. Trailerele din seria K.SLL pot fi comandate cu două sau trei axe cu suspensie hidropneumatică şi direcţie hidraulică cu telecomandă.

Nouă este şi seria de trailere tip gondolă K.SLA și K.SLS, extensibile şi neextensibile, destinate în special transportului de utilaje cu roţi, deoarece au două perechi de degajări laterale, plus una centrală pentru braţul excavatoarelor. Ambele modele oferă posibilitatea instalării unor extensii laterale.

Pentru remorcherele a căror cuplă este joasă, Kässbohrer propune trailerele K.SPA, caracterizate prin platforma joasă, robustă şi eventual extensibilă, destitate obiectelor voluminose şi grele.

Un segment foarte specializat este şi cel al transportului camioanelor şi autobuzelor.

Aici,  Kässbohrer are în producţie modelul K.SOK L ce se extinde până la 16.6 m cu două combinaţii independente, de la mijloc şi din spate. Punţile sunt autoviratoare atunci când semiremorca este extinsă, iar deasupra, pe platformă sunt montate mai multe perechi de rampe multifuncţionale din aluminiu.

VEZI ȘI: Renault Trucks a îmbunătățit sistemului de tracțiune hidrostatică Optitrack

De la “Wagenfabrik” din Ulm, Kässbohrer a ajuns în prezent unul dintre cei mai importanţi constructori de semiremorci și structuri din Europa.

Compania deţine deja patru fabrici, două în Germania la Goch şi Ulm, una în Rusia la Tula Oblast şi, cea mai recentă, în Turcia la Adapazari.

Aceasta din urmă va avea la finalizare un statut aparte.

La Adapazari vor fi proiectate, fabricate şi testate vehiculele viitoare, fiind după cel din Germania, al doilea centru de cercetare al Kässbohrer.

Se estimează că va exista capacitatea pentru a crea un nou vehicul într-o singură lună, gata de omologare. Centrul de testare este capabil să lucreze cu trailere cu până la cinci axe.

Follow #infotrucker

Comentarii Facebook

Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *