Knauf a început testele cu Scania R 450 Hybrid cu pantograf

Knauf Gips a început testele cu Scania R 450 Hybrid cu pantograf
Scania a livrat companiei Knauf un Scania R 450 Hybrid cu pantograf, acesta fiind ultimul camion din cele dedicate testelor pe segmentul de autostradă electrificat de pe A5.

Cinci companii germane au acceptat să intre în programul de test ELISA și să folosească un Scania R 450 Hybrid cu pantograf pe o rută de test de pe autostada electrificată A5, din regiunea Hessen.

Knauf a început testele cu Scania R 450 Hybrid cu pantograf

După ce la începutul lunii iulie, grupul Merck a inclus în flota sa de camioane un Scania R 450 Hybrid cu pantograf, care va fi utilizat în transportul de farmaceutice pe secțiunea electrificată de pe A5, din Germania, în această săptămână a primut camionul de test și compania Knauf.

VEZI ȘI: Eiffage a plasat o comandă pentru achiziția unui camion electric Volvo FE

Knauf va utiliza noul camion pe o perioadă de 3 ani pe segmentele electrificate de pe A5 în cadrul proiectului ELISA (transport rutier de mărfuri pe autostrăzi electrificate) și va aduna informații care vor fi analizate apoi la comun pentru găsirea unor soluții inovatoare care să vină în sprijinul companiilor de transport, dar care să ducă și la reducerea emisiilor de CO2.

Primele trei companii care au integrat în flota lor un camion Scania R 450 Hybrid cu pantograf au fost Spedition Schanz, Meyer și Contargo. Segmentele de autostradă electrificată pe care vor circula camioanele celor cinci companii între Langen/Mörfelden și Darmstadt/Weiterstadt.

Knauf Gips a început testele cu Scania R 450 Hybrid cu pantograf

Knauf a început testele cu Scania R 450 Hybrid cu pantograf

Reprezentanții Knauf au anunțat că vor utiliza camionul pentru a transporta materiale de construcții destinate companiilor specializate din regiunea Rhein-Main.

Chiar dacă porțiunea electrificată este de doar 5 kilometri pe sens, cea mai importantă parte a acestui proiect este de a aduna informații care să contribuie apoi la dezvoltarea acestui proiect și de a găsi soluții inovatoare pentru transportul rutier de mărfuri. Camionul va face zilnic patru curse pe această rută și tot curentul disponibil provine din surse regenerabile.

Follow #infotrucker