Kögel lansează noua semiremorcă Cargo Rail la transport logistic 2019

Kögel lansează noua semiremorcă Cargo Rail la transport logistic 2019

Producătorul german de semiremorci Kögel va lansa la transport logistic 2019 noua semiremorcă Cargo Rail cu echipare Ro-Ro.

Cadrul exterior optimizat și caroseria îmbunătățită fac ca modelul Kögel Cargo Rail să fie nu doar mai robust, ci simplifică și manipularea în utilizarea zilnică.

În plus, noua semiremorcă Cargo Rail din generația NOVUM are un grad foarte înalt de personalizare și poate fi adaptată la cerințele specifice ale firmelor de transport.

De asemenea, această semiremorcă are o contribuție semnificativă la protecția mediului înconjurător și reducerea de emisii CO2.

Datorită posibilităților flexibile de utilizare rutieră, feroviară și navală, pot fi folosite în mod optim avantajele transportului cu feribotul și trenul pe rutele principale și flexibilitatea camionului pe rutele de transport inițiale și finale.

Cadru în varianta Ro-La
Semiremorca Cargo Rail este prevăzută cu un cadru din oțel ușor și extrem de stabil, precum și o ramă cadru înaltă de 120 milimetri. Putând fi utilizată multimodală aceasta este bineînțeles prevăzută cu cadrul exterior optimizat și caroseria îmbunătățită, aspecte ce caracterizează semiremorcile din generația NOVUM.

În versiunea de bază, Cargo Rail are o masă proprie care pornește de la circa 6.350 kilograme, capacitatea portantă a podelei fiind proiectată pentru sarcini pe axa stivuitorului de până la 7.200 kilograme.

Pe lângă bine-cunoscutele avantaje ale generației NOVUM, cum ar fi noua consolă de ventilație și iluminat de pe peretele frontal, care transferă forțele prin intermediul elementelor longitudinale către cadru, noul cadru exterior care sporește semnificativ accesibilitatea punctelor de fixare Vario Fix și buzunarele variabile ale barelor, modelul Kögel Cargo Rail este prevăzut cu dotări standard extensive.

Cele 13 perechi de suporturi de ancorare standard incluse sunt acum prevăzute cu cârlige de prindere laterale pentru o manipulare mai ușoară și au o sarcină de tracțiune de 2.500 kilograme.

VEZI ȘI: TIP Trailer a deschis primul centru rutier cu parcare securizată pentru camioane

La expoziția transport logistic se prezintă cadrul exterior din oțel perforat Vario Fix, prevăzut cu opțiunea a 24 perechi de suporturi de ancorare cu o sarcină de tracțiune de 2.500 kilograme pe fiecare inel, pentru o asigurare optimă a încărcăturii.

Modelul Cargo Rail din generația NOVUM poate fi facil incarcat pe tren gratie inelelor de prindere integrate în cadru, protecției cleștilor prelatei, fabricată din țesătură de aramidă și axelor speciale din varianta feroviară.

Semiremorca este astfel proiectată pentru o încărcare flexibilă pe cele mai comune vagoane tip buzunar și pentru un stativ de sprijin înalt de 980 milimetri.

Desigur, semiremorca este de asemenea certificată conform DIN EN 12642 Code XL și astfel este proiectată pentru transportul cu trenurile de marfă rapide cu o viteză de până la 140 km/h.

Alte dotări individuale
Kögel Cargo Rail poate fi echipa opțional cu echipament Ro-Ro de mare rezistență pentru a permite transportul naval neinsotit și cu feribotul.

Acest echipament include o întăritură pe diagonală între elementul longitudinal și cadrul exterior, o placă glisantă închisă cu o grosime de zece milimetri, o placă principală cu o grosime de zece milimetri, două supape de aspirație și patru perechi de inele de fixare de mare rezistență cu o sarcină de încercare de 12.000 kilograme.

Echipamentul Ro-Ro este completat de suporturile de semiremorcă ranforsate în varianta pentru feribot cu rotile.

Opțiunea de caroserie Strong & Go este disponibilă la modelul Kögel Cargo Rail. Aceasta combină caroseria inovativă a generației NOVUM cu prelata-plafon integrală Kögel ranforsată cu întărituri de chingă.

Mulțumită acestei soluții, scândurile de suport nu mai sunt necesare pentru respectarea cerințelor DIN EN 12642 Code XL și directivei Daimler 9.5 pentru transportul cutiilor cu gratii și a încărcăturii stratificate.

Cu caroseria Strong & Go pentru navetele de băuturi în strat unic sau dublu pe paleți standard, pentru transportul certificat de băuturi este necesar un singur rând de tije în loc de trei sau patru rânduri, ca în cazul caroseriilor normale.

Semiremorca este echipată cu lămpi laterale intermitente de gabarit opționale pentru a spori siguranța rutieră și pentru a preveni producerea accidentelor în viraje.

Modelul Cargo Rail de la Kögel este echipat cu noul opritor EasyFix de la Kögel pentru o asigurare rapidă și simplă a acoperișului culisant atunci când este deschis.

Opritorul EasyFix de la Kögel nu doar că menține acoperișul sigur pe poziții, ci permite ca acesta să fie închis cu ușurință după finalizarea procesului de încărcare fără nevoia de a fi deblocat din nou. Sistemul sporește eficiența și siguranța în timpul încărcării și descărcării.

Alte dotări individuale includ o tablă de trecere din oțel lungă de 720 milimetri montată deasupra traversei de acoperire în spate, un portal spate cu stâlpi de colț din oțel, amortizoare din oțel ranforsate, un teu din oțel transversal cu o grosime de opt milimetri montat central pe placa de acoperire a cadrului de-a lungul întregii lățimi precum și o protecție pentru camele de închidere, frânghii de prelată cu două suporturi de susținere, lămpi spate în regim multi-cameră Kögel LUXIMA LED și multe altele.

Kögel Telematics
Modelul Kögel Cargo Rail poate fi dotat opțional cu Kögel Telematics. Mulțumită pachetului telematic BasicTrailer, care combină serviciile PosControl, TrailerControl și EBSControl, modulul telematic Kögel Trailer transmite date cum ar fi poziționarea în timp real, starea de cuplaj și date EBD către portalul web Kögel Telematics.

Mulțumită bazei de date Kögel Telematics Connectivity, toate datele înregistrate pot fi afișate nu doar în portalul web Kögel Telematics și în alte sisteme de gestionare a flotei, ci pot fi importate în timp real în procese existente precum și într-o largă varietate de sisteme software.

Diverse variante și dotări individuale
Modelul Kögel Cargo Rail din generația NOVUM este disponibil și în alte variante și bineînțeles cu o gamă largă de dotări individuale.

Acestea includ, de exemplu, diverse pachete pentru asigurarea încărcăturii, dotări Ro-Ro, pereți laterali, dotări TIR, o vană pentru bobină și multe altele.

Protecție permanentă împotriva coroziunii
Cu modelul Cargo Rail de la Kögel, întregul cadru al vehiculului este protejat în permanență împotriva coroziunii prin intermediul tehnologiei nano-ceramice și a vopsirii KTL cu lăcuire anti-UV adițională.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.