Top NewsTrailer

Krone 360° Trailer Service pune mai mult accent pe digitalizare

Serviciile Krone 360° Trailer Service pun mai mult accent pe digitalizare și pe crearea de rețele cu clienții, în prezent, dar și pe viitor.

În viitor, toate soluțiile digitale ale Krone vor fi grupate sub umbrela strategiei digitale „Krone Intelligent Transport Solutions” (KITS), care este o componentă semnificativă a serviciului Krone 360° Trailer Service.

Krone 360° Trailer Service pune mai mult accent pe digitalizare

Acestea includ gestionarea datelor, produse telematice și componente de servicii din ce în ce mai digitalizate. Serviciul Krone 360° Trailer Service începe de îndată ce vehiculul este livrat, indiferent dacă acesta este dotat sau nu cu echipament telematic.

Datele vehiculului sunt apoi disponibile în format digital în portalul de servicii „My Krone”, unde sunt stocate, de asemenea, date importante privind livrarea și procesarea, pentru a reduce efortul de procesare.

Krone 360° Trailer Service pune mai mult accent pe digitalizare

„Ne străduim în fiecare zi să deschidem căi noi și mai bune pentru clienții noștri, să extindem serviciile și, dacă este posibil, să punem la dispoziție toate subiectele, datele și produsele în format digital și, de asemenea, să facem ca produsele să poată fi comandate în format digital.”, explică Ralf Faust, șeful serviciului de service al Krone pentru vehicule comerciale.

Magazin online de piese de schimb Krone

Digitalizarea și telematica joacă, de asemenea, un rol cheie în serviciul de piese de schimb Krone, cu noi caracteristici, cum ar fi urmărirea pieselor de schimb în drumul lor către client.

În „Krone Spare Parts Onlineshop”, sunt disponibile pentru comandă aproximativ 70.000 de piese de schimb. În catalogul online sunt afișate grafice pentru toate piesele disponibile, astfel încât acestea să poată fi identificate cât mai ușor și mai fiabil posibil. În prezent, sunt disponibile și fotografii sau reprezentări pentru multe mii de repere.

În plus, clienții își pot încărca vehiculele în zona „My Krone”. Acest lucru le va facilita și mai mult comenzile în viitor, deoarece acum tot ce trebuie să facă este să dea clic pe vehiculul dorit și să selecteze piesa de schimb corespunzătoare. Acesta este un serviciu popular, care este lider în industria remorcilor în ceea ce privește domeniul de aplicare, motiv pentru care aproape 70% din comenzi sunt acum procesate prin intermediul magazinului online.

VEZI ȘI: Krone Dry Liner este disponibilă cu patru tipuri diferite de panouri laterale

Cu toate acestea, atunci când vine vorba de piese care necesită explicații, cum ar fi piesele electrice, sau întrebări tehnice, experții Krone sunt în continuare disponibili prin telefon sau e-mail. Piesele de schimb pot fi comandate de la magazinul de piese de schimb Krone și fără un număr de șasiu. Acest lucru se poate face utilizând numărul articolului, descrierea articolului sau selecția fotografiei.

După ce ați selectat articolul, puteți verifica ulterior dacă este într-adevăr piesa potrivită. Funcția „Verificarea utilizării în vehicul” poate fi activată prin intermediul numărului de șasiu.

Extinderea internațională a serviciului de piese de schimb

Potențialul și orientarea strategică a activității Krone în domeniul pieselor de schimb sunt în prezent în curs de extindere la nivel internațional. Filialele și companiile partenere, care au fost înființate în toate țările europene și nu numai, se ocupă de comercializarea pieselor de schimb.

Cu noua marcă „Krone Trusted”, care a fost introdusă la începutul anului 2021, Krone oferă piese de schimb aftermarket ca alternative de înaltă calitate la cele originale, care permit un avantaj de cost de până la 50%. Aceste piese de schimb pot fi, de asemenea, comandate digital prin intermediul magazinului. Având în vedere răspunsul foarte pozitiv, Krone va continua să extindă acest brand și în viitor.

Rețea de service deschisă 24 de ore din 24

Rețeaua bine dezvoltată de parteneri de service realizată de Krone facilitează șoferilor găsirea rapidă și ușoară a atelierului de service potrivit, în orice moment. Numai prin cooperarea cu Alltrucks Truck & Trailer Service, sunt disponibili peste 700 de parteneri de service în 14 țări europene, care oferă un serviciu complet și independent de marcă pentru camioane și remorci.

Pentru a extinde pachetele de servicii în domeniul gestionării flotelor, Krone și furnizorul de servicii ECR Solutions oferă furnizorilor de servicii logistice și expeditorilor soluții complete personalizate pentru gestionarea flotelor de remorci, ca parte a unui parteneriat strategic.

Astfel, sistemul de comenzi Krone oferă posibilitatea de a trata cererile de despăgubire în format digital, nu numai în cazul unei cereri de garanție. Clientul trebuie doar să se înregistreze pe portal și, dacă este posibil, să trimită fotografiile corespunzătoare. Sistemul de comenzi este conectat digital la magazinul online Krone Spare Parts, astfel încât piesele de schimb necesare pot fi obținute direct. Piesele necesare sunt stocate în magazin prin intermediul listei de supraveghere și pot fi comandate prin transferarea lor în coșul de cumpărături. Acest serviciu este disponibil și ca aplicație Krone Claim Care.

Localizatorul de service Krone este disponibil și ca aplicație, ceea ce permite găsirea rapidă a atelierul potrivit, folosind codul poștal. Pentru manipularea anvelopelor, partenerii de service corespunzători sunt stocați în aplicația Krone Tyre Locator.

O altă componentă de service de la Krone este sistemul modular flexibil „Fair Care”, care se ocupă de întreținerea și reparațiile de uzură a remorcilor pe o perioadă de 24 până la 72 de luni, după cum se dorește. Fair Care este disponibil în trei pachete practice care se bazează unul pe celălalt: „Light”, „Basic” sau „Complete”. Acest lucru permite combinarea pachetelor de extensie „Tyre” pentru anvelope, „Cool” pentru agregatele frigorifice și „Lifter” pentru lifturile hidraulice, în funcție de necesități.

În plus, există opțiunea suplimentară „Breakdown” pentru gestionarea avariilor la nivel european. Pe lângă „Fair Care”, Krone are și alte servicii practice în programul său, inclusiv o prelungire a garanției pentru vehiculele noi și servicii pentru unitatea de refrigerare Celsineo, care poate fi adaptată în mod flexibil.

Din aceeași categorie...

Back to top button