Trailer

KRONE începe să livreze remorcile noi pe calea ferată

Din acest an, clienții Krone din sud-vestul Germaniei își pot primi remorcile noi prin transport combinat, întâi pe calea ferată, apoi rutier.

De la mijlocul lunii ianuarie, un tren bloc exclusiv circulă o dată sau de două ori pe săptămână pe ruta dintre Werlte și Wörth, legând sediul Krone cu cel al Daimler Trucks.

Până la 32 de semiremorci își pot începe astfel călătoria cu mai puține emisii de CO2 către sud. Apoi, camioanele și semiremorcile gata de livrare sunt transportate de Daimler Trucks către clienții din nordul Germaniei și Scandinavia.

Soluția logistică sustenabilă a fost posibilă pe de o parte datorită construcției unei noi facilități de încărcare în orașul Werlte, realizată de Emsländische Eisenbahn GmbH (EEB), iar pe de altă parte de furnizorul de servicii austriac Vega International Car Transport, una dintre cele mai mari companii din Europa care se ocupă cu transferuri de vehicule comerciale.

VEZI ȘI: Prelată sau ”frig”? Se poate și prelată cu agregat de răcire

Vagoanele sale speciale cu podea joasă permit transportarea vehiculelor de până la 4 metri înălțime. Grație adaptorului ”r2L Connector” special dezvoltat, semiremorcile Krone care nu pot fi ridicate cu macaraua pot fi de asemenea transportate pe calea ferată.

”Prin începerea livrărilor intermodale pentru noile vehicule, nu doar că putem reduce emisiile de CO2 și aglomerația de pe șosele, dar ne îmbunătățim și eficiența. În colaborare cu partenerii noștri Vega și EGOO (Ostfriesland-Oldenburg Railway Company), am luat deja în considerare și alte rute”, a declarat Heiko Isfort, șef de Logistică la KRONE Commercial Vehicle Group.

Din aceeași categorie...

Back to top button