Krone și Liebherr au prezentat sistemul de răcire Celsineo

Krone și Liebherr au prezentat sistemul de răcire Celsineo

Krone și Liebherr au prezentat sistemul de răcire Celsineo pentru remorci frigorifice compus din trei module redundante.

Sistemul de răcire Celsineo pentru remorci frigorifice este rezultatul parteneriatului încheiat de Krone și Liebherr pentru dezvoltarea, operarea și întreținerea unor astfel de echipamente.

Inspirat de nevoia companiilor logistice de a maximiza fiabilitatea și rentabilitatea transportului frigorific, sistemul de răcire Celsineo oferă o tehnologie orientată spre viitor, un design modern și o calitate ridicată a tuturor componentelor.

Agregatele de frig convenționale au un circuit central de răcire, care implică, de exemplu, volume mari de agent de răcire și o gamă largă de componente de control a temperaturii.

Dacă unitatea de răcire cedează, acest lucru are consecințe grave pentru încărcătura sensibilă la temperatură, generând pierderi financiare pentru companie.

Deoarece transportul frigorific depinde foarte mult de calitatea agregatelor de răcire, sistemul de răcire Celsineo se bazează pe trei module redundante, fiecare dintre ele conținând un circuit de răcire separat cu doar câteva componente.

Astfel, chiar și atunci când cedează un modul, celelalte două module au suficiente resurse pentru a susține răcirea remorcii, șoferul putând efectua transportul fără consecințe negative asupra încărcăturii.

„Când unul dintre modulele Celsineo se opește, celelalte două răcesc mai departe“,spune Uwe Sasse, director general de dezvoltare la Krone.

VEZI ȘI: Sistem de spoilere pentru semiremorci izoterme Krone și Schmitz Cargobull

În acest fel se pot preveni variațile mari de temperatură, putând fi controlate, variația fiind între 1 și maximum 3 grade Celsius.

Atunci când nu sunt solictări mari, dacă de exemplu nu se deschid ușile semiremorcii pentru o perioadă mai mare de timp, acest sistem modular permite o economie semnificativă de energie datorită eficienței mari de răcire.

Astfel, modulele pot intra și într-un fel de stand-by pentru a face economie de energie. Greutatea totală a unui astfel de sistem este mai mare decât la un sistem cu un singur modul.

Cei de la Liebherr spun că un astfel de modul are aproximativ 100 de kilograme, dar sistemul are nevoie de mai puțin agent de răcire, aproximativ 1.15 kilograme, spre deosebire de alte tipuri de agregate care necesită 6 – 8 kilograme.

Un alt avantaj al sistemului de răcire Celsineo este functionalitatea de tip plug-and-play.

În cazul reviziilor sau a reparaților, modulele de răcire se pot schimba foarte ușor. Asta înseamnă un timp redus în service pentru remorca frigorifică, dar și un upgrade ușor de tehnologie atunci când sistemul va fi dezvoltat.

În ciuda modularității inovatoare, sistemul de răcire Celsineo este propulsat de un motor diesel clasic, cu o eficiență de 18 kW, mai economic și silențios decât al agregatelor concurente.

Sistemul de răcire Celsineo va fi comercializat inițial exclusiv pe remorcile Krone după prezentarea oficială la Transport & Logistic de la München desfășurat în perioada 4 – 7 iunie.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.