Companii de transport

Lanțul de hoteluri și restaurante Van der Valk a ales Scania R 450

Lanțul olandez de hoteluri și restaurante Van der Valk și-a completat flota cu un model Scania R 450 6×2 din noua generație.

Lanțul de hoteluri și restaurante spune că a ales Scania R 450 în configurație 6×2 cu a doua axă liftantă, deoarece un camion are între 6 și 12 puncte de livrare per cursă, iar într-o configurație cu două axe s-ar pune prea multă presiune pe axa motoare după primele descărcări pe traseu.

Lanțul de hoteluri și restaurante Van der Valk a ales Scania R 450

Deși șoferii companiei nu dorm niciodată în cabină, Van der Valk a optat pentru o cabină înaltă și spațioasă dotată cu cele mai bune scaune din piele, iluminare cu LED-uri și un sistem multimedia de vârf.

De asemenea, n-a fost uitată nici siguranța. Deseori, camioanele operează în zone urbane unde trebuiesc făcute manevre dificile, motiv pentru care acestea au fost echipate cu sisteme de camere, atât pentru detectarea unghiului mort în față, cât și cameră de mers înapoi.

Compania spune că nu are cifre clare, dar este convinsă că sistemele de siguranță montate își merită pe deplin investiția, deoarece au avut foarte puține plângeri privind incidentele.

VEZI ȘI: Volvo FL Electric va intra în producția de serie începând cu 2019

Camionul este echipat cu motor Scania DC13 cu șase cilindri în linie de 450 CP și 2.350 Nm, ce folosește doar tehnologie SCR.

Mentenanța preventivă ține costurile sub control
Având o prezență consistentă în țările din Benelux, camioanele Van der Valk transportă mărfuri sub temperatură controlată, de la legume proaspete și carne, până la șervețele, plante de bucătărie și bere, șase zile pe săptămână, la peste 80 de locații ale companiei, acoperind distanțe mari.

Pentru a putea parcurge peste un milion de kilometri anual, în condiții exigente de transport, lanțului hotelier cu tucan în logo a pus la punct un plan de mentenanţă preventivă care-l ajută să țină costurile sub control și camioanele pe drum.

Astfel, la fiecare 120.000 kilometri, camioanele intră în atelier pentru verificări și eventuale reparații.

Spre exemplu, două dintre camioanele companiei au depășit pragul de un milion de kilometri, iar olandezii estimează că acestea pot fi exploatate încă 10 ani fără a fi adectată starea lor generală.

Din aceeași categorie...

Back to top button