Lipsa sistemelor de răcire în staționare ale cabinei afectează somnul șoferilor

Lipsa sistemelor de răcire în staționare ale cabinei afectează somnul șoferilor

În majoritatea statelor europene, vara este una foarte fierbinte, iar dormitul într-o cabina unui camion fără sistem de răcire în staționare devine o adevărată provocare pentru orice șofer profesionist.

Cu toții știm că un somn bun este o condiție esențială pentru siguranța șoferului, transportului și a traficului, deopotrivă.

Însă, temperaturile ridicate înregistrate în acestă perioadă în Europa sunt un adevărat dușman pentru șoferii de camion, care trebuie să se odihnească în cabine care nu au sistem de răcire în staționare al cabinei.

În multe dintre camioane nu se simte nicio adiere de vânt, iar geamul deschis pe timp de noapte nu este o opțiune, asta din cauza zgomotului făcut de agregatele de frig ale vecinilor de parcare, a insectelor sau a hoților din parcări.

Unii șoferi, mai ales cei care fac Spania, sudul Franței sau Italiei, nu-și pot efectua în cabină în timpul zilei, nici măcar pauzele de condus.

Din acest motiv, aceștia preferă să circule pe timp de noapte, ceea ce înseamnă că în timpul zilei trebuie să-și caute un loc unde să-și adăpostească cabina de arșiță, cum a făcut colegul din Grecia.

De altfel, aceștia s-au plâns de această situație în cadrul unui articol publicat în De Telegraaf.

Cu toate acestea, TLN consideră că nu este atât de rău.

VEZI ȘI: Polonia a trimis mai multe speciale pentru stingerea incendiilor în Suedia

În cadrul aceluiași articol, Quinten Sneijders, purtător de cuvânt al TLN, spune că lucrurile nu sunt atât de dramatice pe cât vor șoferii de camion să le arate.

Conform acestuia, majoritatea camioanelor sunt echipate cu sisteme de aer condiționat care funcționează în timp ce motorul este pornit.

Și, ce faci, lași motorul pornit întreaga noapte? Cu siguranță niciunui manager de flotă, chiar și olandez, nu i-ar conveni asta.

Purtătorul de cuvânt TLN a mers și mai departe, spunând că majoritatea șoferilor de camion dorm acasă sau la hotel.

Hei, Quin, acasă dorm doar cei olandezi care lucrează național, restul șoferilor care fac cu adevărat transport internațional dorm în cabină în fiecare seară.

Cât despre șoferii de camion care-și petrec noaptea la hotel, sunt la fel de mulți precum automobilele Ferrari.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.