Logistic Services Danubius devine DB Schenker Rail Romania

Logistic Services Danubius devine DB Schenker Rail Romania

Ieri a avul loc in Bucuresti schimbarea numelui societatii Logistic Services Danubius SRL in DB Schenker Rail Romania SRL.

„Astfel se poate recunoaste usor si din exterior ca firma apartine retelei noastre europene DB Schenker Rail“ spune Hans-Georg Werner, Directorul Regiunii Est in Consiliul de Administratie al DB Schenker Rail. „Datorita dezvoltarii exporturilor si transferului centrelor de productie ale companiilor straine in regiune, România ofera un potential de dezvoltare ridicat pentru transportul feroviar de marfa transfrontalier. Prin aceasta schimbare, le aratam clientilor nostri ca se pot astepta de la DB Schenker Rail Romania la aceleasi servicii de calitate cu care au fost obisnuiti de catre DB Schenker Rail in alte tari europene.“ a adaugat Domnul Werner.

Logistic Services Danubius devine DB Schenker Rail Romania

Obiectivele DB Schenker Rail Romania includ si transferul transporturilor de marfa de pe rutier pe feroviar, oferind astfel clientilor sai transporturi continue ce provin dintr-o singura sursa. In acest sens s-a investit considerabil in locomotive si vagoane. „Dorim sa continuam internationalizarea traficului nostru. Este o componenta importanta in strategia companiei noastre. Vrem sa realizam acest lucru printr-o prezenta puternica pe piata din România, unde suntem activi inca din anul 2000 printr-o companie proprie“, spune Dr. Michael Hetzer, director executiv DB Schenker Rail Romania. Aproximativ 45 t din trafic este astazi transfrontalier, iar compania dispune de acorduri de frontiera cu societatile de cai ferate ale tarilor vecine. Pe lânga realizarea si organizarea transporturilor feroviare de marfuri, pentru clientii din industria auto sau de materiale de constructii, DB Schenker Rail Romania ofera si servicii de manevra sau de intretinere.

DB Schenker Rail Romania SRL are sediile principale in Bucuresti si in Timisoara si este prezenta si in alte amplasamente din România. Compania numara aproximativ 170 de angajati si dispune de locomotive electrice si diesel de manevra si tractiune, precum si de un parc de vagoane propriu.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.