Mai mult volum transportat cu noile suprastructuri Schmitz M.CS și Z.CS

Mai mult volum transportat cu noile suprastructuri Schmitz M.CS și Z.CS

Mai mult volum transportat cu noile suprastructuri Schmitz M.CS și Z.CS, dezvoltate pentru camioane rigide cu remorcă cu proțap în variantă Mega.

Conform „Elefantului Albastru”, noua gamă de suprastructuri Schmitz M.CS și Z.CS oferă un plus de încărcare de 500 de kilograme și vor putea fi comandate cu populara prelată Power Curtain.

Schmitz M.CS și Z.CS promit un raport preț/performanțe excelent, datorită materialelor de top care au fost preluate din gama S.CS. Astfel, o mare parte din piesele de schimb sunt identice, un avantaj atunci când vine vorba de mentenanță și servisare.

În transportul de marfă paletizat sau marfă ambalată, combinația Schmitz M.CS și Z.CS impresionează printr-un volum mare de încărcare, combinat cu manevrabilitate atunci când se operează pe drumuri înguste sau zone urbane.

Suprastructurile din aceste game sunt echipate cu un acoperiș care poate fi înălțat prin intermediul unui elevator manual. Mecanismul este simplu și permite șoferului o manipulare ușoară, sigură și rapidă.

Iar astfel, capacitatea de încărcare necesară poate fi ajustată în funcție de nevoi. Găurile de ancorare pot fi comandate cu diferite opțiuni pentru ancorare.

Mai mult volum transportat cu noile suprastructuri Schmitz M.CS și Z.CS

Rezistența corpului a fost certificată conform standardului DIN EN 12642 Cod XL. Schmitz Cargobull spune că una dintre cele mai bune combinații promite un transport de până la 38 de europaleți.

VEZI ȘI: 71.700 de camioane au trecut în 2019 prin tunelul rutier Frejus

Prelata Power Curtain îndeplinește cerințe de top pentru eficiență și viteză de rulaj. Rigiditatea sa este realizată chiar și fără stâlpi de sprijin datorită armăturilor verticale și orizontale și a unei țesături standard cu protecție împotriva tăieturilor.

În consecțință, eficiența transportului și siguranța în muncă sunt crescute, iar șoferul este capabil să își continue drumul rapid și să optimizeze procesul de transport.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.