Mai multă flexibilitate în distribuția urbană cu noua gamă de suprastructuri M.KO și Z.KO

Distribuția în orașe devine mai simplă cu soluțiile Schmitz Cargobull
Mai multă flexibilitate în distribuția urbană de alimente cu noua gamă de suprastructuri M.KO și Z.KO de la Schmitz Cargobull.

De mai mulți ani, portofoliul Schmitz Cargobull s-a extins pentru cu soluții specifice industriei care pot fi montate pe șasiu.

Mai multă flexibilitate în distribuția urbană cu noua gamă de suprastructuri M.KO și Z.KO

Dacă în trecut accentul era pus pe transportul pe distanțe lungi a mărfurilor vrac, la temperatură controlată, paletizate sau ambalate, în prezent, producătorii de suprastructuri oferă soluții inovatoare pentru distribuția mărfurilor în interiorul orașului, precum și pentru transportul local.

În toamna lui 2018, Schmitz Cargobull a prezentat noile serii de suprastructuri M.KO și Z.KO, destinate în special distribuției de alimente proaspete sau uscate în interiorul orașului. Noile suprastructuri izoterme sunt fabricate pe liniile Schmitz Cargobull și îndeplinesc cele mai înalte standarde din industrie.

Suprastructura izotermă M.KO este fabricată din panouri izolante din FERROPLAST și se adresează celor care transportă produse uscate. Mulțumită soluțiilor tehnice folosite de nemți, rigiditatea podelei este una ridicată, iar acest lucru aduce un plus în dreptul stabilității.

Izolația promite ca încărcătura să rămână în siguranță și fără posibilitatea contaminării. Opțional, clienții pot alege o podea din aluminiu, uși laterale și pregătite pentru dispozitive de încălzire.

Reprezentanții Schmitz Cargobull spun că au pregătit o gamă variată de soluții pentru mai multe tipuri de produse, astfel încât transportatorii să obțină efectul dorit.

Mai multă flexibilitate în distribuția urbană cu noua gamă de suprastructuri M.KO și Z.KO

Pentru distribuția urbană multi-temperatură, clienții pot opta pentru versiunea frigorifică M.KO Cool, disponibilă în trei clase de greutate: 12 tone pentru serviciile de distribuție urbană, flexibila variantă de 18 tone (cu sau fără remorcă) și 26 tone. În funcție de tipul de transport și de cerințele clientului, suprastructura poate fi ajustată pentru a respecta diferite lungimi și cerințe de încărcare.

VEZI ȘI: Mai multă sarcină utilă în transportul de containere cu noua gamă Krone Box Liner

În ceea ce privește capacitatea de încărcare, versiunea de 26 de tone poate acomoda până la 37 de Europaleți. În plus, clienții au la dispoziție panouri laterale cu grosimi de 45 mm sau 60 mm. În plus, Schmitz Cargobull pune la dispoziție și o versiune specifică transportatorilor de carne.

Această suprastructură este adecvată pentru transportul produselor alimentare, a produselor agricole și a altor mărfuri care necesită un interval de temperatură cuprins între 5° C și 12° C.

În cazul transportul de produse alimentare, produse agricole sau altor tipuri de produse care necesită un interval de temperatură cuprins între 5° C și 12° C, Schmitz Cargobull propune M.KO FP 25 FW Express și M.KO FP 45 FW, cu pereți laterali pliabili.

Mai multă flexibilitate în distribuția urbană cu noua gamă de suprastructuri M.KO și Z.KO

Acest tip de suprastructură permite încărcarea și descărcarea mai rapidă și mai convenabilă atunci când spațiul este la un preț premium.

În plus, M.KO FP25 FW Express este disponibilă cu podea din placaj sau aluminiu, acesta din urmă având o capacitate de încărcare mai mare și o rezistență mai ridicată. Podeaua din aluminiu este obligatorie dacă corpul suprastructurii este echipat cu un agregat de răcire.

Peretele lateral poate fi deschis și închis în mai puțin de un minut. În timpul procesului de pliere, segmentele individuale de pereți laterali sunt unite înainte de a fi închise și blocate la sfârșit, ceea ce economisește timp și bani.

Un certificat ATP-IN sau opțional FNA indică faptul că suprastructura poate fi utilizată și pentru transportul internațional.

Această remorcă îndeplinește, de asemenea, toate cerințele de confort și flexibilitate în timpul încărcării și descărcării, chiar și atunci când este încărcată cu mărfuri lungi sau voluminoase. În plus, încărcarea și descărcarea nu mai sunt limitate la zonele logistice.

Remorca cu axă centrală și suprastructură Z.KO este la fel de versatilă.

În combinație cu suprastructura M.KO, remorcile cu proțap au devenit cele mai căutate printre furnizorii de logistică alimentară atât din Europa de Vest, cât și din Europa de Est.

Mai multă flexibilitate în distribuția urbană cu noua gamă de suprastructuri M.KO și Z.KO

Z.KO oferă o compartimentare specifică în funcție de dorințele clienților, sisteme speciale de protecție și o serie de cavități pentru vaporizatoare.

Indiferent de remorca aleasă, Schmitz Cargobull oferă un sistem de răcire special pentru frâne și tehnologia Roll Stability Program.

Follow #infotrucker