MAN a pregătit o mulțime de premiere la Bauma 2019

MAN a pregătit o mulțime de premiere la Bauma 2019

MAN a pregătit o mulțime de premiere la Bauma 2019, de la introducerea noului motor D15 Euro VI până la prezentarea unor tehnologii de siguranță moderne.

Târgul Bauma de la Munchen debutează în 8 aprilie, iar toți cei interesați de industria construcțiilor, transporturilor în construcții sau agabaritice cu siguranță vor fi prezenți la Munchen pentru a urmări noutățile pregătite de producători.

Anul acesta, MAN a pregătit o mulțime de premiere, mai exact 11.

Șase vehicule vor fi prezente în cadrul standului MAN. Bavarezii vor expune pentru prima dată un MAN TGE 6.180 cu benă basculabilă în configurație 4×2 cu o masă totală de 5 tone.

Alături de acesta, MAN va expune basculanta TGL 12.250 BL în versiunea 4×2, un produs destinat construcțiilor și companiilor care activează în horticultură.

Tot la Bauma, specialiștii în construcții vor putea vedea autobetoniera TGS 32.400 8×4 BB, dar și autobasculanta cu macara mobilă TGS 33.470 6x6H BL. Cei care vor ajunge în standul MAN vor putea vedea autotractorul TGX 18.510 4×2 BLS în versiune XLION, cât și modelul pentru transport greu TGX 33.640 6×4 BLS.

MAN a pregătit o mulțime de premiere la Bauma 2019

În sectorul destinat demonstrațiilor, MAN va aduce următoarele vehicule: MAN TGE 3.180 4×2 destinat însoțirii convoaielor excepționale, autobasculanta cu macara mobilă TGM 18.320 4×4 BB, basculanta TGS 35.400 8×4 BB echipată cu noul motor D15 și autobetoniera TGS 50.500 10×4 BL.

VEZI ȘI: Goldhofer Ventum, cea mai lungă platformă extensibilă cu axe pendulare

Așa cum anunțam și mai sus, una dintre cele mai importante noutăți pregătite de MAN îl constituie motorul D15 Euro VI de 9 litri. Noul motor va înlocui în gamă vechiul D20, unitate disponibilă pe seriile TGS și TGX.

MAN a pregătit o mulțime de premiere la Bauma 2019

Motorul cu șase cilindri în linie oferă o eficiență sporită în ceea ce privește consumul de carburant și emisiile de CO2.

MAN va oferi noul motor D15 în versiuni de 330 de cai putere, 360 de cai putere și 400 de cai putere. Astfel, noul D15 este poziționat în mijlocul gamei de motoare între D08 și D26.

MAN a pregătit o mulțime de premiere la Bauma 2019

Așa cum era normal, noul motor D15 folosește o soluție pe bază de uree pentru tratarea gazelor de eșapament. În perioada imediat următoare, nemții vor lansa seriile D08, D26 și D38, toate Euro VI.

Tot la Bauma, clienții vor putea vedea cum funcționează sistemul Video Manoeuvring System, dar și noile aplicații oferite de sistemul de cruise control adaptiv cu funcție Stop & Go.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.