Industry 4.0

MAN își reorganizează rețeaua de producție

MAN Truck & Bus își restructurează rețeaua de producție și dezvoltare, cu o concentrare puternică pe tehnologiile viitorului.

Munchen va rămâne sediul global al MAN Truck & Bus, dar și principala fabrică de camioane și centru pentru activitățile de dezvoltare al MAN (dezvoltare camioane, software, sisteme electrice și electronice și electromobilitate). Aproximativ 7.500 de angajați permanenți vor lucra la Munchen până la sfârșitul anului 2022.

MAN își reorganizează rețeaua de producție

Pentru a lăsa loc pentru producția de camioane cu sisteme alternative de propulsie, unele volume de producție vor fi mutate la fabrica MAN din Cracovia (Polonia). În viitor, dezvoltarea și testarea autobuzelor va fi efectuată la fabrica MAN din Ankara (Turcia).

Fabrica din Nuremberg va deveni Centrul de Competență MAN pentru dezvoltarea și producerea noilor tehnologii de propulsie (e-mobilitate, hidrogen). Nuremberg este de asemenea principalul loc de producție pentru sisteme de propulsie convenționale și alternative.

Pentru a se putea concentra pe noile tehnologii ale viitorului, capacitățile de dezvoltare pentru motoarele diesel vor fi reduse, iar producția de componente care nu țin de competența de bază va fi externalizată. Aproximativ 3.100 de angajați permanenți vor lucra la Nuremberg până la finalul anului 2022.

VEZI ȘI: MAN TGX cu cabină XXXL (galerie foto)

Fabrica din Salzgitter va găzdui în continuare asamblarea punților nemotoare pentru Grupul TRATON. În schimb, va transfera o parte din activitățile de producție de țevi și componente pentru axa față la fabrica MAN din Bánovce (Slovacia). De asemenea, activitățile cu kituri CKD vor fi transferate la fabrica MAN din Starachowice (Polonia). 1.900 de angajați permanenți vor lucra la Salzgitter până la sfârșitul anului 2022.

Activitatea fabricii din Wittlich va fi redusă, dar se va ocupa în continuare de modificarea camioanelor. 60 de angajați permanenți vor lucra acolo până la finalul lui 2022.

Soarta fabricii Steyr este încă în discuție. S-a vorbit despre închiderea ei, dar acum se desfășoară negocieri cu WSA Beteiligungs GmbH privind preluarea fabricii și a angajaților. Recent, MAN a ajuns la un acord cu producătorul de vehicule speciale BINZ pentru vânzarea fabricii din Plauen și preluarea tuturor angajaților.

Din aceeași categorie...

Back to top button