Utilitare ușoare

Motoare diesel Euro 6d pentru MAN TGE sub 3,5 tone. Consum mai mic cu 9-10%

De la 1 ianuarie 2022, utilitarele noi din clasa N1 (până la 3,5 tone) trebuie echipate cu motoare Euro 6d. Modelele diesel MAN TGE respectă deja acest standard, iar datorită noii unități de control a motorului și a sistemului de injecție de AdBlue revizuit, emisiile de CO2 sunt reduse cu aproximativ 10%.

Diferența dintre standardul actual Euro 6d temp și viitorul Euro 6d nu este limita valorilor de emisii poluante, ci gradul de depășire permis în traficul real. Dacă la 6d temp limita de oxizi de azot de la ciclul WLTP poate fi depășită de 2,1 ori în traficul real, la Euro 6d depășirea poate fi de doar 1,43 ori.

Motoare diesel Euro 6d pentru MAN TGE sub 3,5 tone. Consum mai mic cu 9-10%

Noile motoare pentru utilitarele MAN TGE de sub 3,5 tone sunt și mai economice cu 9-10%. În cifre concrete, pentru furgoneta L3H3 cu motor de 140 CP, consumul în ciclu WLTP scade de la 9,7 litri la 100 km (253 g CO2/km) la 8,8 l/100 km (230 g CO2/km).

Din luna noiembrie 2021, când vor fi introduse în standard anvelope cu indice A pentru rezistența la rulare, consumul va scădea la 8,7 l/100 km (227 g CO2/km).

VEZI ȘI: MAN a echipat cu șenile o autoutilitară TGE 3.180 4×4

Motoarele Euro 6d au un nou sistem de tratare a gazelor de eșapament, un nouă unitate ECU, un rezervor de AdBlue mai mare (30 de litri) și un nou sistem de evacuare.

Sistemul de tratare a gazelor de eșapament este acum unul cu dublă injecție de AdBlue, folosind două catalizatoare SCR: unul aproape de motor, iar celălalt depărtat. Conceptul asigură o reducere eficientă a emisiilor de oxizi de azot, atât la temperaturi înalte, cât și la temperaturi joase, ale gazelor de eșapament.

În afară de versiunile convenționale, echipate cu motor diesel de 2 litri, MAN TGE este disponibil și într-o versiune 100% electrică: eTGE.

Din aceeași categorie...

Back to top button