MAN va lansa aplicația MAN DriverConnect

Diviziile MAN Service şi Business Solutions vor fi reprezentate în cadrul standul MAN de la Bauma 2016, prin intermediul a cinci puncte de informare.
Serviciile post-vânzare vor fi reprezentate în cadrul târgului din Munchen de către divizia de piese (MAN Genuine Parts), kit-uri de reparaţie pentru motoare, Advanced Body Builder Interface (ABBI), Trucks to go worldwide, MAN ProfiDrive, MAN TeleMatics, MAN ServiceContracts, MAN Card şi MAN Financial Services. Ultimele acoperă chestiunile referitoare la finanţare, leasing, închiriere şi asigurări.
O premieră în cadrul târgul bauma 2016 va fi aplicaţia MAN DriverConnect. Aceasta realizează o conexiune optimă între şoferi şi dispecerate. Astfel, cele două părţi pot comunica simplu şi uşor între ele prin intermediul mesajelor text. Informaţii şi modificări vor putea fi astfel puse la dispoziţie fără întârzieri, putând fi accesate oricând şi uşor. Şoferul poate transmite, printr-o simplă apăsare de buton, mesaje text rapide ce pot fi definite în mod liber, putând informa permanent dispeceratul cu privire la sosirea la o adresă de destinaţie, pauze, ambuteiaje sau defecţiunile. De asemenea, șoferul obţine pe această cale informaţii cu privire la comenzi şi adrese, pe care le poate introduce în sistemul de navigaţie MAN, integrat în autovehicul.
Prin aceasta se pot evita greşeli de transmisie şi de scriere. Cu ajutorul acestei facilităţi, şoferul se poate îndrepta spre destinaţie fără confuzii şi căutări inutile. Pe de altă parte, managerul parcului auto şi dispecerul pot păstra o evidenţă clară asupra curselor şi a comenzilor. Aplicaţia MAN DriverConnect facilitează şoferului activitatea cotidiană prin faptul că îl ghidează rutinat prin controlul plecărilor. Puncte ce sunt suspecte pot fi înregistrate uşor, nu sunt omise pe parcursul zilei de muncă şi pot fi prelucrate rapid.
VEZI ȘI: MAN TGS 32.400 cu șasiu optimizat pentru mai mult beton transportat
În caz de avarie, MAN DriverConnect transmite toate informaţiile relevante, pentru ca echipa de service să se poate îndrepta rapid către camionul cu probleme. Serviciul mobile 24, anunţat de către managerul parcului auto poate reacţiona neîntârziat la apelul de avarie, putând pleca spre locul unde se află camionul cu piesele de schimb necesare.
MAN DriverConnect va fi disponibilă în 21 de limbi şi poate fi rulată pe tablete Android cu o diagonală maximă de 8,5‘‘. Pentru aceasta, MAN recomandă tableta Sony Xperia Z3 Compact şi Samsung Galaxy Tab S8.
Condiţia necesară utilizării aplicaţiei este instalarea în autovehicul a aplicaţiei MAN Telematics, cu cel puţin trei pachete de servicii: Basic, Map şi Connect.
În completarea ofertei MAN TeleMatics există şi pachetele de servicii Time şi Eco. Time oferă toate datele relevante în vederea gestionării eficiente a timpului. Eco oferă datele de bază pentru optimizarea consumului şi ale costurilor de exploatare, fiind astfel o condiţie preliminară pentru MAN ConnectedCoDriver. În cadrul acestui antrenament, similar cu activităţile din practică, şoferul este asistat de un antrenor, ce ocupă poziţia de copilot virtual. În tot acest timp, antrenorul se ocupă în mod intensiv de şofer, de autovehicul şi de profilul traseului.
Scopul îl reprezintă elabora pentru şofer, în activitatea sa de a conduce vehiculul, un mod de rulare deosebit de economic şi de a-l implementa durabil în flota clientului.
Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU.
Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube