Știri

MAN va organiza Trucknology® Days 2015 in luna martie

Odata cu implinirea a 100 de ani de la productia primului vehicul comercial, MAN va organiza la Munchen in perioada 19 -21 martie 2015, celebrul sau eveniment anual Trucknology® Days. Pe durata celor 3 zile, clientii si jurnalistii pot admira si testa cele mai noi modele ale producatorului bavarez. Echipa InfoTrucker va fi prezent in carul acestui eveniment de casa al constructorului bavarez de unde va transmite informatii si fotografii in timp real.

MAN Trucknology® Days este organizat impreuna cu 80 de parteneri ai constructorului german, cu scopul de a permite clientilor si potentialilor clienti sa descopere singuri toate avantajele camioane MAN, inclusiv cele mai recente solutii si sisteme de transport.

MAN va organiza Trucknology® Days 2015 in luna martie

Pentru a-ti mai usor, ne-am gandit sa-ti facem un scrut ghid a ceea ce poti vedea si testa in cele 3 zile MAN Trucknology® Days la Munchen:

In cadrul MAN Trucknology® Days puteti testa cele mai noi vehicule dedicate transportului pe distante lungi, constructiilor, distribuție precum si pentru aplicatii speciale agabaritic, agricole si forestiere. Din suita de camioane pentru test nu vor lipsi MAN TGX EfficientLine 2 si „perla coroanei” bavareze, modelul TGX D38.

De asemenea, reprezentantii MAN impreuna cu cei ai celor peste 80 de parteneri ai evenimentului printre care, Schmitz Cargobull, Palfinger, Cargotec (Hiab), Meiller, Continental, Fliegl, Goldhofer, Michelin, Goodyear, Voith si ZF vor raspunde intrebarilor voastre.

Pasionatii de camioane clasice vor putea descoperii traditia si pasiunea care sta in spatele modelelor MAN timp de 100 de ani. „Rudolf Diesel” ii v-a purta intr-o calatorie in timp, inapoi la chiar inceputurile primul camion diesel MAN in 1924.

In ceea ce priveste divertismentul, acesta va fi intretinut de programele conduse de Jean-Pierre Kraemer and Sidney Hoffmann, prezentatorii unei populare emisiuni auto TV „PS Profis”. Cei interesati de lumea MAN pot face un tur al fabricii.

In 2014, acest eveniment s-a organizat pe durata a doar doua zile, si a atras aproximativ 6.500 de vizitatori. Astfel, pentru acest an compania germana au decis sa extinda perioada de derulare a #MTD (MAN Trucknology® Days) de la doua la trei zile.

Pentru mai multe informatii si inregistrare puteti accesa link-ul urmator – https://bit.ly/1zn8ZxU

Din aceeași categorie...

Back to top button