MAN F8 a fost motorul reconstructiei Germaniei

MAN F8

Camioanele MAN F8 au fost la mare cerere in perioada lucrarilor de reconstructie a Germaniei de dupa Cel de-al Doilea Razboi Mondial.

In 1950, modelul MAN F8 cu motorul sau V8 de 180 CP a devenit exemplul miracolului economic din noua Republica Federala Germana.

MAN si-a demonstrat nivelul de inovatie inca din 1951, cand a introdus primul propulsor supraalimentat cu turbocopresor pe modelul MAN F8. Motorul de 8.72 litri cu sase cilindri furniza 180 CP, o remarcabila crestere de putere cu 35%. In 1955, MAN si-a mutat productia de camioane si autobuze la München, anul acesta implinindu-se 60 de ani de la porductia primului camion in aceasta locatie. Fabrica din Nürnberg a devenit centrul de competenta in productia de motoare.

MAN F8 a fost motorul reconstructiei Germaniei

MAN si-a aratat puterile inovative si in constructia de autobuze. In 1961, a lansat pe piata modelul 750 HO, primul autobuz cu structura modulara. Sasiul standardizat era folosit cu diferite versiuni ale suprastructurii pentru autobuzele publice, autobuze interurbane si autocare.

Urmărește #infotrucker pe Facebook, Instagram, Twitter, YouTube

Follow #infotrucker