In FocusȘtiri

Marca Bosch are o nouă identitate

Prin noua identitate a mărcii, Bosch evidențiază transformarea digitală a companiei într-un furnizor de soluții pentru un stil de viață conectat.

Noul design corporativ aduce în prim-plan aspectele emoționale ale mărcii, prin mai multe culori și printr-un nou limbaj al imaginilor și formei. Inscripția Bosch de culoare roșie, deviza „Tehnică pentru o viață” și sigla sub formă de armătură încadrată într-un cerc vor rămâne neschimbate. Casa inteligentă oferă mai mult confort în locuință, iar mașina solicită singură ajutor în cazul în care are loc un accident.

Noul design corporativ face tangibilă deviza „Tehnică pentru o viață” 
Noul design corporativ este orientat spre cerințele speciale de design ale mediilor digitale. Cu toate acestea, este de asemenea folosit în presa scrisă, pe ambalajele de produs și în designul interior. Sistemul bazat pe designul simplu are doar câteva reguli rigide, lucru care oferă utilizatorilor libertate de creație atunci când aplică designul corporativ. Noile lumi vizuale ilustrează beneficiile devizei „Tehnică pentru o viață” în culori calde. Accentul este pus pe utilizatorii de tehnologie.

Marca Bosch are o nouă identitate

Un nou element grafic se referă la ceea ce este cunoscut sub numele de supergrafică. Prin linii drepte, suprapuse și curbate, aceasta simbolizează promisiunile mărcii Bosch: calitate, parteneriat la nivel global, produse fascinante și responsabilitate. Supergrafica evidențiază noua gamă de culori. Aceasta se bazează pe culorile utilizate în cadrul grupului Bosch până în prezent: roșu, albastru, albastru deschis și verde. Această gamă a fost extinsă pentru a include nuanțe mixte ale culorilor primare, cum ar fi fucsia. Un alt element de design este reprezentat de casetele de text colorate, care se pot suprapune. Câmpurile suprapuse reprezintă legătura dintre oameni și tehnologie.

Bosch va introduce noul design corporativ treptat, pe parcursul următorilor doi ani.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

Din aceeași categorie...

Back to top button