Măsuri suplimentare luate de Brittany Ferries în cazul unui Brexit fără acord

Măsuri suplimentare luate de Brittany Ferries în cazul unui Brexit fără acord

La solicitarea Departamentului pentru Transport, Brittany Ferries a luat măsuri suplimentare în 2019 pentru a diminua probleme în cazul unui Brexit fără acord.

În acord cu Departamentul pentru Transporturi din Anglia, Brittany Ferries va introduce 19 nave cu întoarcere săptămânală pe trei rute ale Canalului de Vest între LeHavre și Portsmouth, Cherbourg și Poole, respectiv Roscoff și Plymouth, informează freightlink.ro.

Modificările anunțate vor intra în vigoare începând cu data de 29 martie 2019, ziua în care Marea Britanie va părăsi oficial Uniunea Europeană, și oferă o creștere de 50% a capacității de transport pe aceste rute, respectiv de 30% în ansamblu pe rutele Canalului de Vest.

„Prioritatea noastră este să ne pregătim pentru un Brexit fără acord și să creăm o capacitate suplimentară de transport, crescând numărul de traversări tur-retur pe rute precum Le Havre – Portsmouth. Astfel, vom putea atinge cerințele Departamentului pentru Transport privind Brexit-ul”, spune Christopher Mathieu, CEO Brittany Ferries.

Acesta a mai spus că Brittanu Ferries vor lucra din greu să minumalizeze pe cât se poate impactul asupra clienților și pasagerilor existenți ai companiei, deși pot apărea unele modificări la unele perioade de navigație, pentru care compania își cere scuze în avans.

VEZI ȘI: Raben Group a implementat un sistem de monitorizare al transportului în timp real

Brittany Ferries operează o serie de nave pe 11 rute, care leagă Marea Britanie cu Franța și Spania, Franța cu Irlanda și Irlanda cu Spania.

Măsuri suplimentare luate de Brittany Ferries în cazul unui Brexit fără acord

Compania transportă aproximativ 2.5 milioane de pasageri în fiecare an, precum și aproximativ 210.000 de unități de transport de marfă.

În ultimul an, Brittany Ferries a confirmat o investiție de 450 de milioane de euro în reînnoirea flotei. Trei nave noi vor fi livrate post-Brexit.

Nava Honfleur va fi primul feribot alimentat cu gaz natural (LNG) care va naviga pe Canalul Mânecii. Nava va intra în serviciu în vara lui 2019 și va opera pe cel mai aglomerat traseu al companiei, între Portsmouth și Caen.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.