
Înainte să returneze camionului șoferilor, atelierele service Scania dezinfectează volanul, schimbătorul de viteze, frăna de parcare, bordul, centurile de siguranță, mânerele ușilor și cheile
Odată cu pandemia COVID-19, producătorii din sectorul automotive au trebuit să implementeze rapid măsurile sanitare și dedistanțare socială, pentru a putea menține funcțională activitatea.
Pentru a trece cu bine de această criză, Scania a decis ca atelierele service să rămână deschise pentru a asigura reparațiile și service-ul vehiculelor care transportă materiale medicale sau alimente pentru populație în această perioadă.
Dar Scania a avut grijă ca angajații săi și clienții să fie cât mai posibil în siguranță. S-au luat măsuri de distanțare socială, plus o serie de decizii care să înlăture interacțiunea dintre client și personalul de service.
Șoferii care aduc mașinile în atelierele service Scania sunt încurajați să mențină o distanță de siguranță față de angajații companiei. Cheile vehiculului sunt lăsate în pungi de plastic, iar mai apoi acestea sunt dezinfectate înainte ca tehnicianul de service să urce la bordul vehiculului.
În momentul în care intră în cabină, scaunele, planșa de bord, volanul și are zone pe care tehnicianul le-ar putea atinge sunt acoperite cu folii din plastic. Mai mult decât atât, în tot acest timp, angajații Scania vor fi echipați cu mănuși și măști.
VEZI ȘI: Numărul camioanelor care au traversat Eurotunnel a scăzut în luna martie
“Încercăm, pe cât posibil, să evităm contactul direct cu clientul, dar în același timp avem și măsuri interne de protecție precum purtarea măștilor și a mănușilor. Nu cred că mai are rost să menționez că aceștia se spală pe mâini și mai des decât o făceau până acum. În timp ce ne asigurăm de protecția angajaților și a clienților, continuăm să ne facem treaba excelentă în service, la fel ca până acum”, a declarat un manager de service Scania din Lisabona.
În momentul în care clientul sosește pentru preluarea vehiculului, toate elementele comune care au fost atinse în timpul procesului din service vor fi dezinfectate.
“Clienții știu că oricând se pot baza pe Scania ca pe un partener și prieten. Suntem împreună în aceste vremuri dificile, la fel cum am fost și atunci când lucrurile au mers excelent”, a declarat un manager de service Scania din Croația.