MB Arocs vedeta standului Daimler de la Bauma 2016

MB Arocs vedeta standului Daimler de la Bauma 2016

În cadrul celor 1.700 mp ai standului său interior de la Bauma 2016, Daimler va expune 22 de vehicule pentru aproape orice aplicație din construcții, accentul fiind pus pe modelul Mercedes-Benz Arocs.

Puternic. Pe orice tip de teren. Acesta este motto-ul celor de la Daimler la ediția din acest an a târgului Bauma. De la A (Arocs) la Z (Zetros), Daimler acoperă întregul spectru de vehicule dedicate sectorului de construcții. Fie că este vorba de un vehicul urban de distribuție, camion ușor sau de mare tonaj, Mercedes-Benz și Fuso oferă răspunsul potrivit pentru orice misiune din segmentul de construcții.

Mercedes-Benz A Team este principala atracție atunci când vine vorba de camioane dedicate segmentului de construcții. Așa cum era de așteptat, inima acestei echipe de șoc este Arocs, profesionistul Mercedes-Benz pentru transportul în construcții, lansat în premieră mondială în urmă cu 3 ani, tot la Bauma. Gama Arocs va fi prezentă la Bauma 2016 în efectiv complet, inclusiv cu versiunea Arocs HAD (Hydraulic Auxiliary Drive), sistemul ce oferă tracțiune suplimentară pentru o anumită perioadă, în prezent, tot mai căutat pe segmentul de construcții.

MB Arocs vedeta standului Daimler de la Bauma 2016

Pentru o eficiență mai mare, în cadrul Bauma 2016, Mercedes-Benz va extinde spectru pentru Arocs prin lansarea a două noi versiuni de axă hipoidă tandem (2×10 t și 2×13 t). În plus, vor fi introduse noi versiuni de cabină cu intrare coborâtă și variante opționale de echipare, precum Home Line și Style Line.

Mercedes-Benz Atego, camion din segmentul mediu de transport în construcții, va fi prezentat în cadrul Bauma 2016 și în versiunea cu suprastructură basculabilă cu tracțiune integrală. Unul din momentele care vor încânta ochiul vor veni de la spectaculoasele modele Actros SLT și Arocs SLT în combinație cu diferite trailere. La Bauma 2016, un autotractor Actros 4163 Semi-LS SLT cu patru axe, va deschide ușa către fascinanta lume a ”băieților grei”, acesta fiind configurat pentru o greutate totală de remorcare de 155 tone.

Unimog, Zetros și Econic
Camioanele pentru aplicații speciale sunt indispensabile oricărui șantier de construcții. Unimog, legenda off-road a lui Mercedes-Benz prin modelele sale de serie de la U 218 la U 530 cu diferite atașamente a demonstrat că este un vehicul de transport extrem de specializat. Mai mult, modelele tot teren Unimog U 4027/U 5027 dedicate aplicațiilor off-road extreme pot ajunge în locuri în care alte vehicule n-ar putea.

VEZI ȘI: Șoferii Heidelberger Cement instruiți de Mercedes-Benz ProfiTraining

De asemenea, la standul Mercedes-Benz va fi expusă și versiunea cu trei axe a lui Zetros, fratele mai mare a lui Unimog cu origini militare. Tot la Bauma 2016, Econic, vehiculul special pentru transportul urban, își va face debutul oficial pe segmentul de transport în construcții urban.

Mercedes-Benz CTT
La Bauma, va fi prezentă și divizia specială Mercedes-Benz Custom Tailored Trucks. CTT este acel “croitor” german care realizează pentru clienții Mercedes-Benz Trucks orice cerere individuală specială a acestora. Fie că este vorba de o modificare de ampatament sau a altui element structural, CTT poate produce o multitudine  de variante personalizate ca de exemplu, Arocs cu cinci axe 10×4, Zetros cu o cabină pentru echipaj sau chiar autotractor. Astfel, toate modificările aduse camioanelor Mercedes-Benz sunt operate in-house de către inginerii CTT în srânsă colaborare cu departamentul central de dezvoltare al celor de la Daimler Trucks. Avantajul îl reprezintă faptul că toate modificările sunt conforme standardelor de calitate și siguranță Mercedes-Benz și sunt acoperite de garanții.

Vezi, compari și testezi vehicule de construcții de la Mercedes-Benz. Centrul de Informare Aplicată face posibil acest lucru. Chiar la porțile uzinei din Wörth, clienții pot vedea aproximativ 180 de camioane din toata gama de modele și tonaje, inclusiv în aproximativ 40 de basculante, mixere de beton și platforme pentru transportul materialelor de construcții, produse în colaborare cu producători de renume. La Centrul de Informare Aplicată, clienții beneficiază de consiliere neutră și de posibilitatea de a conduce camionul încărcat, chiar și în off-road.

Mercedes-Benz Sprinter, Vito și Citan
În afară de gama grea de vehicule, Mercedes-Benz va expune în cadrul Bauma 2016 și o gamă completă de vehicule comerciale ușoare ce acoperă întregul spectru de construcții. În primul rând, din cadrul standului Mercedes-Benz Vans nu va lipsi cel mai vândut model pe segmentul de construcții, și nu numai, Mercedes-Benz Sprinter. Utilitara care în 2015 a împlinit 20 de ani de la lansarea pe piață va fi expusă în două versiuni constructive, cabină dublă cu benă basculabilă și pick-up. De asemenea, va fi prezentă o versiune cu ampatament lung și tracțiune integrală a lui MB Vito Mixto, model ce demonstrează abilitatea de a transporta simultan atât oameni cât și materiale. Tot în cadrul Bauma 2016 poate fi văzut și Mercedes-Benz Citan echipat cu noua transmisie cu dublu ambreaj 6G.DCT. Prin intermediul VanSolution, divizia de comerciale ușoare Mercedes-Benz își extinderea oferta sa comercială de vehiculele complete ce include caroserii și accesorii dintr-o singură sursă cu garanție completă din fabrică și garanție implicită, inclusiv pentru segmentul de construcții.

Fuso Canter: un camion ușor indistructibil cu o capacitate mare de încărcare
Cu un design robust, componente durabile, o sarcină utilă mare și costuri reduse – Fuso Canter deține argumentele pe care sectorul construcțiilor le caută. La acestea se mai adaugă o masă maximă autorizată cuprinsă între 3.5 t și 8.5 t, un design-ul al cabinei peste motor pentru a salva spațiu, un șasiu cu cadru stabil, axe puternice respectiv motoare compacte și performante cuplate la o transmisie cu dublu ambreiaj Duonic ce reduce consumul și sporește confortul.

O gama variată de servicii
Cu un camion de la Mercedes-Benz, companiile și șoferii nu sunt niciodată singuri – fiecare vehicul este încadrat de o serie de servicii unice, de înaltă performanță. Mercedes-Benz Bank permite o finanțare adaptată nevoilor sau un model corect de leasing. Fleetboard, liderul european în materie de telematică reduce consumul de combustibil și uzură vehiculului, oferind suport pentru gestionarea comenzilor și citește cardul tahograf al șoferului. De asemenea, vehiculele pentru construcții, inclusiv Actros SLT, sunt disponibile prin intermediul serviciului de închiriere CharterWay, pentru o perioadă ce poate varia de la 24 de ore la luni de zile, completat de servicii și contracte de flotă speciale. Prin intermediul Mercedes-Benz ServiceCard emis de UTA, clienții pot avea totul pe un singur card de la realimentare cu carburant la cel mai favorabil preț pe ruta sa până la plata taxelor de drum și a serviciilor respectiv o mai ușoară coordonare atunci când vehiculul se defectează.

Descarcă revista online infoTrucker – https://www.infotrucker.ro/wp-content/uploads/2015/10/infotrucker_octombrie2015.pdf sau intră pe ISSUU

Urmărește #infotrucker pe FacebookInstagramTwitterYouTube

 

Follow #infotrucker