Camioane

Mercedes-Benz a livrat un Arocs SLT 4463 ce poate tracta 1.000 de tone

Mercedes-Benz Trucks a livrat companiei germane Viktor Baumann un model Arocs SLT 4463 AS 8×6 special pregătit pentru o masă maximă a remorcii de 1.000 de tone.

Pentru a transporta încărcături atât de mari, camionul va opera în conjunție cu alte câteva camioane cuplate. Greutatea totală a trenului (vehicule plus încărcătură) poate fi de mult peste 1.000 de tone.

Viktor Baumann GmbH, o companie specializată în asemenea operațiuni, va folosi camionul special pentru a transporta, printre altele, transformatoare și schimbătoare de căldură.

Banner Infotrucker utilizare DBE 600 x 150

Arocs SLT 4463 AS 8×6 este și singurul camion cu tracțiune multiplă din seria Arocs echipat cu o cabină de 2,5 metri lungime.

Cabina BigSpace montată ulterior de carosierul Paul Nutzfahrzeuge permite operarea cu echipaj în timpul călătoriilor mai lungi. RKG TruckService, fabrica Mercedes-Benz din Wörth și fabrica de conversii Mercedes-Benz din Molsheim au fost de asemenea implicate în realizarea acestui vehicul.

În operațiunile extreme ale Baumann, două, trei sau mai multe camione cuplate împreună tractează o platformă multi-axă, în timp ce un alt camion împinge platforma din spate.

Cu o greutate a remorcii de până la 1.000 de tone la cârligul remorcii, noul Mercedes-Benz Arocs SLT 4463 AS 8×6 va fi ultimul vehicul din șirul de tractare și va acționa ca o legătură cu remorca.

Vehiculul a venit din fabrică cu un șasiu ranforsat și cu sistemul de propulsie adecvat. La fabrica Mercedes-Benz din Molsheim, camionul a primit în plus o axă portantă (a doua), sistemele de cuplare heavy-duty din față și spate și dispozitivul heavy-duty de schimbare a treptelor.

Mercedes-Benz a livrat un Arocs SLT 4463 ce poate tracta 1.000 de tone

Pentru a pune mai multă presiune pe roțile din spate și a crește puterea de tracțiune, carosierul Paul Nutzfahrzeuge a instalat o platformă cu balast produsă de compania Greiner. Echipa din Vilshofen an der Donau s-a ocupat și de conversia la cabina mai lată.

La mijlocul lui octombrie 2023, la aproape un an după ce vehiculul original a fost produs, camionul special preparat a revenit la fabrica din Wörth. La timp pentru livrare, specialiștii TÜV au aprobat vehiculul special conform §13 EG-FGV. Camionul va fi gata imediat de utilizare și va fi folosit între sediile Viktor Baumann din Bonn și Koln.

Din aceeași categorie...

Back to top button