Mercedes-Benz Citaro II Euro VI testat de RATB

Mercedes-Benz Citaro II Euro VI testat de RATB

Mercedes-Benz Citaro II Euro VI a fost testat la inceputul lunii iulie, timp de doua saptamani, de Regia Autonoma de Transport Bucuresti pe linia 104, accesul calatorilor in acest vehicul fiind gratuit.

Noul Citaro se distinge in primul rand la nivelul experientei superioare de transport, oferind pasagerilor calatorii placute din primul moment in care pasesc in autobuz. Mai mult, pasagerii se bucura pe parcursul drumului de scaune comode precum si de generozitatea spatiului  interior, toate acestea asigurand astfel un nou nivel de confort pentru transportul public urban.

Structura mai joasa a treptelor si podeaua coborata asigura un flux de pasageri mai rapid si o dispunere mult mai lejera si usoara a calatorilor in interiorul autobuzului. Scaunele se remarca prin comoditate, robustete si rezistenta, precum si prin nivelul ridicat de confort datorat formei ergonomice. Pentru pasagerii care calatoresc in picioare, sistemul flexibil de prindere este la indemana si este sigur in mers. De altfel, barele de sustinere verticala mentin conturul curbat spre exterior al modelului precedent, ce a servit ca model pentru intreaga bransa.

Mercedes-Benz Citaro II Euro VI testat de RATB

Mai mult, Citaro se bucura de stabilitate si o tinuta de drum ireprosabile prin suspensia perfecta indiferent de situatie, numarul de locuri sau conditia drumului, cu ajutorul reglajului de nivel si amortizoarelor controlate electronic. Confortul calatorilor este completat de sistemul de aer conditionat. Aerotermele aflate pe peretii laterali sunt controlate termostatic si asigura o temperatura placuta chiar si in timpul iernii.

Prima generatie de Citaro, aflat in flota actuala RATB, este unul dintre cele mai bine vandute modele de autobuze pentru transportul public. Definitoriu pentru acest succes nu a fost numai conceptul de pionierat al vehiculului, ci si calitatea deosebita a acestuia – care este continuata consecvent de Citaro II.

Unul dintre principalele avantaje detinute de Mercedes-Benz Citaro este reprezentat de catre motorul Euro VI si de echipamentul de control al emisiilor poluante. Noul Citaro respecta standardele ridicate de mediu Euro VI privind emisiile si ofera beneficii suplimentare sub forma unei bune economii de combustibil si unei exploatari fara probleme.

Un castig pentru transportul public il reprezinta motoarele fiabile si economice Euro VI care utilizeaza tehnologia BlueTec®6 pentru motoare diesel. De asemenea, mediul inconjurator este protejat datorita nivelului scazut de emisii poluante si de particule. Motoarele diesel sau pe gaz natural comprimat cu o putere de 220 kW (300 CP) si 265 kW (360 CP) contribuie la economisirea carburantului si asigura deplasarea rapida in trafic. Astfel, in cazul noilor motoare Euro VI, exista si optiunea cu gaz natural comprimat (NGT), care ofera reducerea costurilor cu combustibilul si, de asemenea, reducerea emisiilor poluante.

Pentru asigurarea si imbunatatirea calitatii, procedee precum vopsirea catodica a intregii caroserii prin scufundarea in baie, fac posibil ca autobuzul sa isi indeplineasca cu usurinta scopul pentru care a fost creat. Autobuzul beneficiaza de o protectie indelungata impotriva coroziunii si, in acelasi timp, protejeaza si investitia facuta.

Pentru o buna administrare a flotei de vehicule, FleetBoard ofera sprijin in optimizarea proceselor de transport, reducerea costurilor de combustibil si a emisiilor de CO2 si in stabilirea timpilor de lucru ai soferilor. FleetBoard ofera o privire de ansamblu rapida si obiectiva asupra parametrilor flotei.

MB Citaro II Euro VI va fi utilizat timp de doua saptamani in Bucuresti, pe linia autobuzului 104, accesul calatorilor fiind gratuit.Mercedes-Benz Citaro II Euro VI, testat de RATB
Mercedes-Benz Citaro II Euro VI a fost testat la inceputul lunii iulie, timp de doua saptamani, de Regia Autonoma de Transport Bucuresti pe linia 104, accesul calatorilor in acest vehicul fiind gratuit.

Noul Citaro se distinge in primul rand la nivelul experientei superioare de transport, oferind pasagerilor calatorii placute din primul moment in care pasesc in autobuz. Mai mult, pasagerii se bucura pe parcursul drumului de scaune comode precum si de generozitatea spatiului  interior, toate acestea asigurand astfel un nou nivel de confort pentru transportul public urban.
Structura mai joasa a treptelor si podeaua coborata asigura un flux de pasageri mai rapid si o dispunere mult mai lejera si usoara a calatorilor in interiorul autobuzului. Scaunele se remarca prin comoditate, robustete si rezistenta, precum si prin nivelul ridicat de confort datorat formei ergonomice. Pentru pasagerii care calatoresc in picioare, sistemul flexibil de prindere este la indemana si este sigur in mers. De altfel, barele de sustinere verticala mentin conturul curbat spre exterior al modelului precedent, ce a servit ca model pentru intreaga bransa.
Mai mult, Citaro se bucura de stabilitate si o tinuta de drum ireprosabile prin suspensia perfecta indiferent de situatie, numarul de locuri sau conditia drumului, cu ajutorul reglajului de nivel si amortizoarelor controlate electronic. Confortul calatorilor este completat de sistemul de aer conditionat. Aerotermele aflate pe peretii laterali sunt controlate termostatic si asigura o temperatura placuta chiar si in timpul iernii.

Prima generatie de Citaro, aflat in flota actuala RATB, este unul dintre cele mai bine vandute modele de autobuze pentru transportul public. Definitoriu pentru acest succes nu a fost numai conceptul de pionierat al vehiculului, ci si calitatea deosebita a acestuia – care este continuata consecvent de Citaro II.
Unul dintre principalele avantaje detinute de Mercedes-Benz Citaro este reprezentat de catre motorul Euro VI si de echipamentul de control al emisiilor poluante. Noul Citaro respecta standardele ridicate de mediu Euro VI privind emisiile si ofera beneficii suplimentare sub forma unei bune economii de combustibil si unei exploatari fara probleme.
Un castig pentru transportul public il reprezinta motoarele fiabile si economice Euro VI care utilizeaza tehnologia BlueTec®6 pentru motoare diesel. De asemenea, mediul inconjurator este protejat datorita nivelului scazut de emisii poluante si de particule. Motoarele diesel sau pe gaz natural comprimat cu o putere de 220 kW (300 CP) si 265 kW (360 CP) contribuie la economisirea carburantului si asigura deplasarea rapida in trafic.

Astfel, in cazul noilor motoare Euro VI, exista si optiunea cu gaz natural comprimat (NGT), care ofera reducerea costurilor cu combustibilul si, de asemenea, reducerea emisiilor poluante.

Pentru asigurarea si imbunatatirea calitatii, procedee precum vopsirea catodica a intregii caroserii prin scufundarea in baie, fac posibil ca autobuzul sa isi indeplineasca cu usurinta scopul pentru care a fost creat. Autobuzul beneficiaza de o protectie indelungata impotriva coroziunii si, in acelasi timp, protejeaza si investitia facuta.

Pentru o buna administrare a flotei de vehicule, FleetBoard ofera sprijin in optimizarea proceselor de transport, reducerea costurilor de combustibil si a emisiilor de CO2 si in stabilirea timpilor de lucru ai soferilor. FleetBoard ofera o privire de ansamblu rapida si obiectiva asupra parametrilor flotei.

MB Citaro II Euro VI va fi utilizat timp de doua saptamani in Bucuresti, pe linia autobuzului 104, accesul calatorilor fiind gratuit.

Follow #infotrucker