Mercedes-Benz Citaro NGT alimentat cu CNG testat de STB la București

Mercedes-Benz Citaro NGT alimentat cu CNG testat de STB la București

Operatorul de transport public STB din București testează pe unul din traseele sale autobuzul Mercedes-Benz Citaro NGT alimentat cu CNG.

Divizia de camioane și autobuze Mercedes-Benz România continuăpromovarea soluţiilor ecologice, punând la dispoziția Primăriei București un autobuz Mercedes-Benz Citaro NGT, ce va fi testat timp de douăsăptămâni de Societatea de Transport București S.A.

Autobuzul va fi utilizat pe una din rutele mijloacelor de transport, iar călătorii vor putea circula cu Mercedes-Benz Citaro NGT pânăpe 11 octombrie.

Demersul a fost întreprins în parteneriat cu ENGIE România, care pune la dispoziţie combustibilul necesar testării, oferit de prima stație publicăde gaz natural comprimat din București, inauguratăpe 13 iulie 2018.

Această acţiune face parte dintr-un demers mai amplu întreprins de Mercedes-Benz România.

Acesta a început anul trecut, prin caravana de prezentare a autobuzului urban Mercedes-Benz Conecto – echipat cu noua generaţie de motoare Euro 6, ce reduce semnificativ emisiile de CO2şi, implicit, consumul de combustibil, şi îmbunătăţeşte caracteristicile de performanțăale motoarelor din generaţia precedentă.

„Prin testarea autobuzului Citaro NGT cu motor pe gaz natural comprimat, pe străzile din București, promovăm soluţiile alternative de propulsie pentru transportul de pasagerişi, totodată, facem un pas important în implementarea strategiei Mercedes-Benz cu privire la reducerea emisiilor de CO2”, a declarat Valeriu Zahariu, Managing Director Truck & Bus Mercedes-Benz România.

VEZI ȘI: Container intermodal sau intreschimbabil pentru transport containerizat?

Anul acesta, între 20 iulie -14 august, a fost organizatăcaravana de prezentare a noului autobuz Mercedes-Benz Citaro Hybrid, câștigător al premiului Sustenable Bus Award 2019 la categoria InterCity, ce a avut ca scop evidenţierea principalelor caracteristici tehnice şi funcţionale ale autobuzului, precum şi a beneficiilor rezultate din reducerea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2.

Citaro Hybrid este totodatăeligibil pentru achiziţiile finanţate din Fonduri Europene, iar, în perioada următoare, societăţile de transport public din România vor avea ocazia săşi testeze, în condiţii reale de trafic, acest autobuz.

Următoarea oprire: oraşul verde
Mercedes-Benz Citaro NGT a fost special conceput pentru cerințele impuse de evoluţia transportului public de călători.

Conceptul de tracțiune alternativă, cu gaz natural comprimat (CNG), are ca obiectiv susţinerea mobilităţii sustenabileîn centrele urbane, fărăa face un compromis în ceea ce priveşte capacitatea de transport.

Autobuzul Mercedes-Benz le oferăpasagerilor o senzație de spațiu plăcutși generos, asiguratăde amenajarea interioară, dar și de înălțimea constructivă extrem de confortabilă.

Datorităpodelei joase continueşi a uşilor cu deschidere mărită, Citaro NGT permite accesul facil, dar și derularea unui flux rapid al pasagerilor.

Noua generație Mercedes-Benz Citaro NGT are o eficiențăsporită, mai puține emisii de COşi un consum de combustibil mai mic cu 20% fațăde modelul precedent, asigurând o rentabilitate exemplară.Pe durata întregului ciclu de funcționare, Citaro NGT este sustenabil atât din punct de vedere economic, cât și ecologic.

Mercedes-Benz Citaro NGT este apreciat la nivel internațional, având deja plasate comenzi record, pentru următorii ani, în diferite puncte cheie ale Europei.

Mercedes-Benz Citaro NGT alimentat cu CNG testat de STB la București

De exemplu, EMT Madrid, compania de transport public din Madrid, a comandat, pentru al treilea an consecutiv, un număr impresionant de autobuze ecologice Mercedes-Benz Citaro NGT.

Prima comandă,din 2016, a fost de 82 autobuze Citaro NGT, iar în 2017, au mai fost comandate alte 314 unităţi. Anul acesta, cea mai mare companie de transport din Spania, EMT, a plasat o comandăde 276 autobuze pentru Madrid, ceea ce înseamnăcăîn 2020, pe străzile spaniole, vor circula 672 de autobuze cu motor cu gaz natural.

Follow #infotrucker

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.